افتتاحیه غافلگیرکننده ۲ اثر جدید در پرده نقره ای

دو فیلم جدید سینماها موفق شدند تا در عملکردی فراتر از انتظار، بدون کمترین میزان تبلیغات، حدود ۱۰۰ هزار مخاطب جذب کرده و ۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان بفروشند.

به گزارش سینما خاراسان به نقل از ایرنا،۲ فیلم هتل و بچه زرنگ در شرایطی از چهارشنبه هفته گذشته به روی پرده رفتند که بررسی گیشه این دو فیلم نشان می‌دهد که بازخوردی بسیار مناسب و فراتر از انتظاری را برای روزهای نخست اکران خود دریافت کرده‌اند.

کمدی هتل، جدیدترین ساخته مسعود اطیابی، عملکردی بسیار چشمگیر داشت و موفق شد تا بدون هیچ‌گونه تبلیغی، به پرفروش‌ترین فیلم ۳ روز اخیر سینماهای کشور تبدیل شود.

هتل طی ۳ روز نخست نمایش خود، در ۱۳۰۰ سانس نمایش داده و موفق شد تا با جذب بیش از ۷۱ هزار مخاطب، به فروش ۴ میلیارد تومانی برسد.

به این ترتیب، هتل به اولین فیلمی تبدیل می‌شود که موفق شد تا کمدی فسیل را پس از ۶ ماه و ۱۱ روز از صدر جدول پائین کشیده و آن را به رتبه دوم فروش و استقبال هدایت کند. فسیل در ۳ روز گذشته، ۳۰ هزار مخاطب داشت و بنابراین هتل، حدود ۲ونیم برابر این فیلم پرفروش، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

در این فیلم کمدی، پژمان جمشیدی و محسن کیایی، زوج کمدی را تشکیل می‌دهند. ریما رامین‌فر، مه‌لقا باقری و صدف اسپهبدی، دیگر بازیگران این فیلم هستند.

همچنان‌که هتل موفق شد تا عملکرد بسیارخوبی را از خود به نمایش بگذارد، انیمیشن بچه زرنگ نیز یک استقبال فراتر از انتظار را به خود دید.

این انیمیشن موفق شد تا با ۹۵۱ سانس نمایش، ۲۷ هزار و ۵۰۰ مخاطب را به سینما بکشاند و گیشه ۱ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومانی را تجربه کند.

با این آمار، انیمیشن بچه زرنگ موفق شد تا پس از هتل و فسیل، به‌ سومین فیلم پرمخاطب و پرفروش ۳ روز اخیر سینماها تبدیل شود. این آمار در شرایطی به دست آمده که بچه زرنگ تنها ۲۵۰۰ مخاطب کمتر از فسیل داشت و ۱۴ سانس کمتر از این کمدی نمایش داده شد.

این انیمیشن، پیشتر در چهل‌ویکمین دوره جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و در همان دوره نیز با استقبال و تحسین اهالی رسانه، منتقدان و مخاطبان بسیاری مواجه شد.

استقبال بسیار خوبی که از دو فیلم جدید سینماها به عمل آمد نشان می‌دهد که باید به اکران پائیزی امیدوار بود علی‌الخصوص آن‌که این دو فیلم بدون کمترین تبلیغاتی موفق شدند تا روی هم رفته، بیشتر از ۵ میلیارد تومان فروش داشته باشند و این خود می‌تواند یک شروغ غافلگیرکننده برای اکران پائیزی سینماها باشد.

البته که این، تمام پتانسیل اکران جدید نیست. فیلم‌های جدید نیز از هفته‌های قبل به نمایش درآمده‌اند، همچنان‌که قرار است در این هفته کمدی گیج‌گاه با بازی حامد بهداد و باران کوثری نمایش داده شود و البته که اکران فیلم جوجه تیغی نیز بسیار محتمل است تا با این ترکیب، امیدهای بسیاری نسبت به اکران پائیز شکل گرفته و گیشه، مسر پرحرارت شش‌ماه نخست امسال را با قدرت ادامه دهد.