اکران فیلمهای جشنواره مردمی عمار در مشهد 

۲۸ اثر از دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در پردیس سینمایی هویزه شهر مشهد در حال نمایش است.

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در مشهد روز سه شنبه در این باره به خبرنگار سینما خراسان گفت: اکران ۲۸ اثر از آثار دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با تهران در پردیس هویزه مشهد از ۱۹ دیماه آغاز شده است و امروز به پایان می رسد.

وی بیان کرد: آثار متنوعی در قالبهای داستانی، مستند، پویانمایی، نماهنگ در این دوره از جشنواره برای عموم مردم به صورت رایگان در دو سالن پردیس هویزه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه از ۱۹ تا ۲۱ دیماه در حال نمایش است.

مالدار اظهار داشت: تاکنون برخی از آثار این جشنواره از جمله “هایتک”، “ژنرال”، “قرعه”، “قیچی تیز” و “بی بی” مورد توجه تماشاگران در پردیس سینما هویزه مشهد قرار گرفته است.

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار مشهد گفت: در حاشیه اکران فیلمهای جشنواره عمار در سینما هویزه نیز برگزاری سه کارگروه تخصصی با نخبگان، پژوهشگران و هنرمندان با موضوعات “سینما پیشرفت”، “سینما سلطه” و “سینما و حماسه اجتماعی” نیز برنامه ریزی شده که تاکنون دو کارگروه برگزار شده است.  

وی اضافه کرد: در کارگروه “سینما پیشرفت” مهندس جهانی به عنوان کارآفرین و مهدی خالقی به عنوان کارگردان، در کارگروه “سینما سلطه” ابوطالب مظفری به عنوان پژوهشگر افغانستانی و “حسین کمیلی” به عنوان مدیر بنیاد علومی مشهد و در کارگروه “سینما و حماسه اجتماعی” دکتر رقیه فاضل” به عنوان استاد دانشگاه در حوزه تربیتی و اجتماعی و قائمی نیک به عنوان کارشناس علوم اجتماعی حضور می یابند. 

دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، از شنبه ۱۸ دی ماه شروع شده و تا ۲۳ دی ماه، آثار جشنواره در این مراسم، در سینما فلسطین تهران و به صورت مجازی در سایت Ammarayar.ir به نمایش درمی‌آیند.
آیین اختتامیه جشنواره عمار نیز ۲۴ دی ماه با تقدیر از برگزیدگان بخش مستند و داستانی برگزار می شود.