اکران مردمی فیلم “سگ بند” در سینماهای مشهد برگزار شد

اکران مردمی فیلم "سگ بند" به کارگردانی مهران احمدی در پردیس های سینمایی گلشن، اطلس و هویزه برگزار شد.

به گزارش سینما خراسان، فیلم “سگ بند” با حضور “بهرام افشاری” و “مهران احمدی” در مشهد عصر پنجشنبه (هشتم اردیبهشت ماه) به صورت مردمی به نمایش درآمد و علاقه مندان به سینما با این افراد عکس یادگیری گرفته و گفتگو کردند.

سرپرست گروه امور سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار سینما خراسان در این باره گفت: با توجه به موضوع حمایت از اقتصاد سینما، پس از شرایط سخت کرونایی و همچنین ایجاد فرصتی که مردم شهر مشهد بتوانند در کنار عوامل و هنرمندان، این فیلم را تماشا کنند، ۲ سینما اطلس و گلشن برای اکران مردمی فیلم “سگ بند” در نظر گرفته شد اما در آخرین ساعات سینما هویزه نیز به جمع آنها افزوده شد.

سوسن محمدزاده افزود: براین اساس فیلم “سگ بند” ساعت ۱۷ روز پنجشنبه (هشتم فروردین ماه) در پردیس سینمایی هویزه، ساعت ۲۰ در پردیس سینمایی اطلس و ساعت ۲۲ در پردیس سینمایی گلشن با حضور بهرام افشاری، بازیگر و مهران احمدی، بازیگر و کارگردان این فیلم به نمایش درآمد.

به گزارش سینما خراسان، “سگ‌ بند”، فیلمی کمدی و اجتماعی به کارگردانی مهران احمدی، نویسندگی حمید اکبری خامنه و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و محصول سال ۱۳۹۸ است.

در خلاصه داستان آن آمده‌ است: هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم‌ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

از بازیگران این فیلم می‌توان به امیر جعفری، مرحوم سیروس گرجستانی، مهران احمدی، بهرام افشاری، نازنین بیاتی، بهاره کیان‌افشار، ناهید مسلمی، سعید امیرسلیمانی، میرطاهر مظلومی، ویدا جوان، سیامک صفری، عزت‌الله مهرآوران، امین فصیح، علی تقی‌پور و رضا ذاکریان اشاره کرد.