اکران مردمی فیلم “علفزار” با حضور پژمان جمشیدی در مشهد

برای دومین بار متوالی اکران مردمی فیلم "علفزار" به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان در برخی سینماهای مشهد برگزار شد اما در این اکران پژمان جمشیدی حضور یافت.

به گزارش سینما خراسان، پردیس های سینمایی هویزه، ویلاژتوریست و پارک بازار دوشنبه شب، سوم مرداد ماه میزبان عوامل فیلم علفزار از جمله “پژمان جمشیدی” و “ستایش رجائی نیا” و کاظم دانشی در مقام کارگردان این اثر بودند.

اکران مردمی فیلم علفزار طی یک ماه گذشته برای دومین بار متوالی در سینماهای مشهد برگزار شد اما در دوره قبل برخی دیگر از بازیگران فیلم از جمله “سارا بهرامی” و “ترلان پروانه” حضور داشتند.

استقبال مردم از عوامل فیلم علفزار همچون همیشه گرم و پرشور بود و سینما مملو از تماشاگران و دوستدارانی شد که برای گرفتن عکس یادگاری در کنار پژمان جمشیدی به سینما آمده بودند و فیلم را در کنار او به تماشا نشستند.

علفزار، که محصول سال ۱۴۰۰ است در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در چندین رشته نامزد و در نهایت برنده ۴ جایزه بهترین صداگذاری، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل زن و بهترین فیلمنامه شد. این فیلم همچنین بعد از “موقعیت مهدی” با نامزدی در ۱۳ رشته، دارای بیشترین تعداد نامزدی در این دوره از جشنواره فیلم فجر بود.

فیلم «علفزار» داستان یک بازپرس را روایت می کند که در آستانه انتقالی خود دچار کشمکش‌هایی در چند پرونده می‌شود. به گفته کارگردان این اثر، همه آنچه در این فیلم دیده می‌شود واقعی و حاصل تلفیق ۱۵ پرونده قضایی بوده است.