«بدون مرز عشق۳» در قلب بغداد به نمایش درآمد

مستند «بدون مرز عشق۳» از آثار برگزیده جشنواره مردمی فیلم «عمار» با همکاری حشد الشعبی عراق در بغداد پایتخت این کشور به نمایش درآمد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی جشنواره، روز جمعه ۳ اسفندماه خیابان المتنبی بغداد پایتخت عراق میزبان جشنواره «عمار» شد. رزمندگان حشد الشعبی عراق پس از پیروزی در […]


مستند «بدون مرز عشق۳» از آثار برگزیده جشنواره مردمی فیلم «عمار» با همکاری حشد الشعبی عراق در بغداد پایتخت این کشور به نمایش درآمد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی جشنواره، روز جمعه ۳ اسفندماه خیابان المتنبی بغداد پایتخت عراق میزبان جشنواره «عمار» شد. رزمندگان حشد الشعبی عراق پس از پیروزی در جبهه های نبرد نظامی این بار سر از بزرگترین مجامع فرهنگی عراق در آورده اند.

مستند «بدون مرز عشق ۳» به کارگردانی وحید فراهانی روایتگر دلاوری های یکی از گروه های مقاومت عراق به نام «کتائب سیدالشهدا» در مبارزه با داعش است.

کتائب سیدالشهدا از سال ۲۰۰۳ با جریان اشغالگری آمریکا مبارزه می‌کرده و پس از سال ۲۰۱۱ نقش موثری در سوریه داشته است به طوری که گردان‌هایی از آن برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) در آنجا حاضر شدند و پس از حضور داعش در عراق به این کشور برگشتند.

قسمت سوم «بدون مرز، عشق» مبارزه‌های تن به تن مجاهدان عراقی را با نیروهای داعش در آزادسازی بخشی از استان صلاح‌الدین را نشان می‌دهد و تصاویری از به ‌اسارت درآمدن نیروهای داعش را منعکس می‌کند.

محمد الجابری مسئول جوان بخش فرهنگ و هنر حشد الشعبی گفت: با توجه به استقبال خوب مخاطبان، کار اکران در هفته های آینده با پوشش تبلیغاتی مناسبی در سطح بغداد ادامه پیدا می کند.

پیش از این نیز مستند «بدون مرز» به کارگردانی حمید عبدالله زاده درباره زندگی شهید حسن شاطری در بغداد اکران شده بود.