برپایی نمایشگاه نوروزی «رستاک هنر» در گالری فرمانفرما

نمایشگاهِ گروهی ویژه نوروز با عنوان «رستاک هنر» از ۲ تا ۲۳ اسفند ماه جاری در گالری فرمانفرما برگزار می‌شود. به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه «رستاک هنر» با آثاری انتخاب شده از هنرمندان جوان، پویا و تأثیرگذار برپا می‌شود که آثار ارائه‌شده متشکل از نقاشی با سبک‌های مختلف آن و مجسمه‌سازی خواهد بود. در این نمایشگاه […]


نمایشگاهِ گروهی ویژه نوروز با عنوان «رستاک هنر» از ۲ تا ۲۳ اسفند ماه جاری در گالری فرمانفرما برگزار می‌شود.

به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه «رستاک هنر» با آثاری انتخاب شده از هنرمندان جوان، پویا و تأثیرگذار برپا می‌شود که آثار ارائه‌شده متشکل از نقاشی با سبک‌های مختلف آن و مجسمه‌سازی خواهد بود.

در این نمایشگاه آثاری از مریم آقایی، آلاله امینی، محسن امینی، عباس بابایی، آرزو باغ شیخی، میترا بستانی، عذرا بیکدلو، مریم بنی اسدی، پارسا حسین پور، لیدا پولکی، فرنوش حیدری روحی، زهرا دهقان، مژگان رشوند، عطیه رمضانپور، ساناز سهرابی، کسری شریفی منفرد، شبنم شعبانی، ایمان صادقی، سونا عبدالعظیم‌زاده، محدثه عیوض خانی، امیررضا فقیهی، پیام فیروزی، مریم قزوینه، نیلوفر کمالی، یاسمن مردانی، سپیده مرشدی، نفیسه محمدی، الهه منیرالدین، الهه میربابائیان، کوشا موسوی، سوگند نبی، سحر نجفی، زهرا نویدی، بهنام ولدوند و سمانه یوسفی برای بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه آخرین نمایش گالری فرمانفرما در سال ۹۸ است و به منظور خرید سال نو دوستداران هنر، قیمت‌گذاری آثار کمتر از ارزش واقعی هر اثر ارائه شده تا امکان خرید برای علاقمندان از هر قشری مهیا شود.

گالری فرمانفرما به آدرس خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه اعرابی ۲، میزبان شما هنرمندان و هنردوستان گرامی بوده شما را همه روزه (به غیر از دوشنبه‌ها) از ساعت ۱۱ الی ۱۹ و روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ شما را به دیدن این نمایشگاه دعوت می‌کند.