بزرگداشت بامداد فلاحتی برگزار می‌شود/ اعلام جزییات «آئین آواز»

نشست «آئین آواز» با بزرگداشت بامداد فلاحتی آوازخوان جوان کشورمان سه شنبه ۱۰ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، سی و سومین نشست «آئین آواز» با بزرگداشت بامداد فلاحتی ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. در این نشست […]


نشست «آئین آواز» با بزرگداشت بامداد فلاحتی آوازخوان جوان کشورمان سه شنبه ۱۰ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، سی و سومین نشست «آئین آواز» با بزرگداشت بامداد فلاحتی ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۱۰ اردیبهشت در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. در این نشست فریدون شهبازیان، شهرام صارمی و سیدحسین فلاحتی پدر بامداد درباره سیر آموزش، رشد هنری و ویژگی‌های شیوه آوازی بامداد فلاحتی سخنرانی و در ادامه بامداد فلاحتی برای حاضران آواز می‌خواند. ضمن اینکه اجرای آواز هاشم احمدوند بخش دیگر این نشست است.

بامداد فلاحتی متولد سال ۱۳۶۱ در شهر یزد است. وی فارغ التحصیل رشته سرامیک صنعتی، کارشناس موسیقی و فارغ التحصیل رشته آهنگسازی از دانشگاه هنر و جهاد دانشگاهی است. این هنرمند تاکنون از محضر هنرمندانی چون پرویز مشکاتیان، محسن کرامتی و حمیدرضا نوربخش بهره برده و در کنار جلال ذوالفنون نیز اجرای موسیقی داشته است.

سلسله نشست‌های تخصصی آموزشی «آئین آواز» نزدیک به سه سال است توسط باشگاه موسیقی ارسباران با هدف پاسداشت آواز ایرانی و احیای این هنر و تجلیل از چهره‌های موسیقی آوازی ایران و معرفی استعدادهای و صداهای تازه یا کمتر شناخته شده این هنر فعالیت دارد و امسال در نظر دارد به چهره‌های جوان و توانمند این عرصه نیز بپردازد.