«تمام رخ» امشب تمام می‌شود

امشب آخرین قسمت از سریال تلویزیونی «تمام رخ» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به گزارش روز سه شنبه سینما خراسان به نقل از ایرنا، تمام رخ که با موضوع تحریم دارو، تروریسم اقتصادی، تحرکات ضد ایرانی در منطقه و جهان و همچنین مسائل خانوادگی –اجتماعی ساخته شد، تازه ترین تلاش تلویزیون برای دراماتیزه کردن مباحث استراتژیک در قالب یک سریال است.

سریال تمام رخ با روایت یک داستان سرگرم کننده، به موضوعات کلان از جمله ریشه ها و اثرات بحران هویت، تضادهای خانوادگی، مشکلات اقتصادی و … پرداخت. در این سریال همچنین نقشه های پیچیده سرویس های جاسوسی برای به دام انداختن نخبه های ایرانی مورد اشاره قرار گرفت. داعش و بهره برداری کشورهای غربی برای پیشبرد مقاصد خود از این گروهک تکفیری دیگر محور راهبردی «تمام رخ» بود. در این سریال تلاش ها و جان فشانی نیروهای امنیتی ایران برای خنثی کردن نقشه های دشمن نیز به تصویر در آمد.

بر اساس میزان بازدید کاربران تلوبیون و نیز آمار غیر رسمی مرکز تحقیقات صدا و سیما، تمام رخ توانسته است رضایت بیننده ها را جلب کند. این اتفاق بیانگر محبوبیت سریال های استراتژیک امنیتی نزد مخاطبان است.

رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد،رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر از بازیگران سریال «تمام رخ» هستند

 

نهال