تیزر «کالبد شکافی یک ذهن» منتشر شد

تیزر نمایش «کالبد شکافی یک ذهن» به کارگردانی امید افشاری که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است، منتشر شد. دریافت ۲۲ MB به گزارش سینما خراسان، تیزر نمایش «کالبد شکافی یک ذهن» نوشته و کارگردانی امید افشاری که تا جمعه اول اسفند ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است، منتشر شد. در خلاصه […]


تیزر نمایش «کالبد شکافی یک ذهن» به کارگردانی امید افشاری که در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است، منتشر شد.

دریافت ۲۲ MB

به گزارش سینما خراسان، تیزر نمایش «کالبد شکافی یک ذهن» نوشته و کارگردانی امید افشاری که تا جمعه اول اسفند ماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است، منتشر شد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: داستان نمایش «کالبد شکافی یک ذهن» درباره اتفاقاتی است که در یک دهکده رخ می‌دهد و زندگی سربازی روایت می‌شود که به دلیل تبعات جنگ و آسیب‌های روانی که دیده است، نمی‌تواند کسی را بکشد. این سرباز به جای اینکه جلو دشمن که قصد حمله به دهکده را دارد، بایستد و به مردم اطلاع دهد، فرار می‌کند و همین ترس او از مواجهه با دشمن سبب مرگ مردم دهکده می‌شود. حالا او با این کابوس دست و پنجه نرم می‌کند و در نهایت دست به اقدام ناگواری می‌زند.

نمایش «کالبدشکافی یک ذهن» کاری از گروه «بازی با ذهن (تنها)»، به تهیه کنندگی صادق امیری، امید افشاری و شاهین پوشین تا اول اسفند در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.