جزییاتی از پارتیتور دست‌نویس «نی نوا» در برنامه «خنیاگران»

برنامه رادیویی «خنیاگران» رادیو فرهنگ در تازه‌ترین برنامه خود بخش هایی از آیین رونمایی کتاب «پارتیتور دست‌نویس نی‌نوا» به آهنگسازی استاد حسین علیزاده را پخش خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، برنامه رادیویی «خنیاگران» رادیو فرهنگ در تازه ترین برنامه خود بخش هایی از آیین رونمایی کتاب «پارتیتور […]


برنامه رادیویی «خنیاگران» رادیو فرهنگ در تازه‌ترین برنامه خود بخش هایی از آیین رونمایی کتاب «پارتیتور دست‌نویس نی‌نوا» به آهنگسازی استاد حسین علیزاده را پخش خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از مهر، برنامه رادیویی «خنیاگران» رادیو فرهنگ در تازه ترین برنامه خود بخش هایی از آیین رونمایی کتاب «پارتیتور دست نویس نی نوا» به آهنگسازی استاد حسین علیزاده را که چندی پیش در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد، پخش خواهد کرد.

در این برنامه سید عباس سجادی، مدیرعامل بنیاد آفرینش‎های هنری نیاوران در خصوص پارتیتور دست نویس «نی نوا» اثرحسین علیزاده مطالبی را بیان می کند.

برنامه خنیاگران کاری از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که پژوهش های مکتوبی که در حوزه موسیقی در ایران فرهنگی صورت گرفته است را معرفی می کند، این برنامه که با حمایت معنوی موزه موسیقی تهیه و تدوین می شود، برای نخستین بار در رادیو صفحه های ضبط سنگی موسیقی که در موزه موسیقی نگهداری می شود را پخش می کند.

خنیاگران با اجرای کارشناسی بردیا حسام، تهیه کنندگی فریده گودرزی و مشاوره زهرا حبیبی زاد هر شنبه ساعت ۱۷ برروی موج اف ام ریف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.