حسن ختام «رویای یک شب نیمه تابستان»/ در نیمه تابستان همه هستند

مصطفی کوشکی نویسنده و کارگردان تئاتر از اجرای مجدد نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان» خبر داد که حسن ختامی بر اجراهای این اثر نمایشی خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، مصطفی کوشکی کارگردان نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان» درباره اجرای مجدد این اثر نمایشی گفت: این نمایش که تاکنون ۱۶۳ […]

مصطفی کوشکی نویسنده و کارگردان تئاتر از اجرای مجدد نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان» خبر داد که حسن ختامی بر اجراهای این اثر نمایشی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، مصطفی کوشکی کارگردان نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان» درباره اجرای مجدد این اثر نمایشی گفت: این نمایش که تاکنون ۱۶۳ اجرا در تهران داشته، قرار است از ۳۱ تیرماه مجدداً در تئاتر مستقل تهران اجراهای محدودی داشته باشد. نمایش «رویای یک شب نیمه تابستان» تقریباً در نیمه تابستان اجرا می شود و نکته جالب توجه این است که اجرای این نمایش همزمان با اولین اجرای آن در سه سال پیش خواهد بود.

وی ادامه داد: به دلیل نزدیک شدن به ماه محرم تعداد اجراهای نمایش محدود خواهد بود و ما حدوداً ۳۵ شب اجرا داریم که البته در ۲ سانس خواهد بود. اجرای مجدد «رویای یک شب نیمه تابستان» حسن ختام اجراهای این نمایش در ایران است از همین رو تلاش کرده‌ام در این اجرا از تمام بازیگران و عواملی که از دورِ اول اجراها با ما همراه بودند و در مقاطعی افراد دیگری جایگزینشان شدند، دعوت کنم تا در نمایش حضور داشته باشند. در این اجرا بازیگرانی چون آزاده صمدی، امیر مهدی ژوله، رامین سیاردشتی، سجاد تابش و … با ما همراه خواهند بود.

کوشکی یادآور شد: طبق هماهنگی‌هایی که با بازیگران صورت گرفته، قرار شده است هرکدام از آنها با توجه به برنامه کاری شان در حدی که می‌توانند کنار ما باشند و برنامه شان را اعلام کنند اما در نهایت حتی یک شب یا دو شب هم که شده همه بازیگران در نمایش به ایفای نقش خواهند پرداخت که به نظرم اتفاق جالبی است و مخاطبان نیز می توانند نمایش را با حضور بازیگران مورد علاقه شان ببینند.

این کارگردان تئاتر درباره مراحل تمرین نمایش توضیح داد: از آنجا که نمایش قرار است ۲۳ تیر ماه (۱۴ جولای) در قالب پانزدهمین جشنواره تئاتر شکسپیر مجارستان «گولای» به صحنه برود بیشتر از ۲۰ روز است که تمرین‌های نمایش را آغاز کرده.ایم و در واقع اجرای ژنرال ما در مجارستان خواهد بود.

وی در پایان درباره گروه بازیگران نمایش برای اجرا در جشنواره «گولای» گفت: در این نمایش به ترتیب حروف الفبا صبا ایزدپناه، سجاد باقری، سجاد تابش، خاطره حاتمی، شهروز دل‌افکار، امیرمهدی ژوله، رامین سیار دشتی، الهه شه‌پرست، غزل شجاعی، آزاده صمدی، محمدهادی عطایی، مصطفا کوشکی، هومن کیایی، علیرضا کی‌منش، نازآفرین کاظمی، روشنک گرامی، محمدصادق ملک، مجید نوروزی، آذین نظری به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین پیش فروش بلیت نمایش نیز از شنبه ۱۵ تیر ماه آغاز خواهد شد.

بازی‌نویس باقر سروش، طراح و کارگردان مصطفا کوشکی، مدیر تولید و مجری طرح حسن جودکی، طراح صحنه مصطفا کوشکی، طراح لباس شیما میرحمیدی، طراح گریم سارا اسکندری، طراح نور علی کوزه‎گر، موسیقی بهرنگ عباسپور، گروه بمرانی، عکس و گرافیک محمدصادق زرجویان، دستیار کارگردان میثم انتظاری و مشاور رسانه‌ای بابک احمدی عوامل «رویای یک شب نیمه تابستان» هستند.

عکس ها از محمدصادق زرجویان است.