حضور «سس اضافه» در جشنواره آلمانی

فیلم کوتاه «سس اضافه» به کارگردانی علیرضا قاسمی در بخش مسابقه نوزدهمین دوره جشنواره فیلم ماینتس آلمان به رقابت خواهد پرداخت. به گزارش سینما خراسان، فیلم کوتاه «سس اضافه» به کارگردانی علیرضا قاسمی و محصول کشورهای آلمان و ایران در بخش مسابقه نوزدهمین دوره جشنواره فیلم ماینتس آلمان به رقابت خواهد پرداخت. جشنواره‌ ماینتس هر […]


فیلم کوتاه «سس اضافه» به کارگردانی علیرضا قاسمی در بخش مسابقه نوزدهمین دوره جشنواره فیلم ماینتس آلمان به رقابت خواهد پرداخت.

به گزارش سینما خراسان، فیلم کوتاه «سس اضافه» به کارگردانی علیرضا قاسمی و محصول کشورهای آلمان و ایران در بخش مسابقه نوزدهمین دوره جشنواره فیلم ماینتس آلمان به رقابت خواهد پرداخت.

جشنواره‌ ماینتس هر ساله در ماه نوامبر (آبان) در شهر ماینتس برگزار می‌شود و یکی از معتبرترین جشنواره‌های کشور آلمان و قدیمی‌ترین جشنواره ایالت راینلاند-فالتس به حساب می‌آید. این جشنواره‌ امسال به دلیل شرایط کرونا به شیوه آنلاین برگزار می‌شود و فیلم «سس اضافه در بخش کوتاه (فیلم‌های متفاوت) با ۷ فیلم دیگر به رقابت خواهد پرداخت.

در خلاصه‌ داستان «سس اضافه» آمده است: «هانس چند ساعت قبل از افتتاح تئاتری که در آن بازی می‌کند دست به خودکشی زده، او در برزخ با فرشته‌ شکمویی گیر افتاده است و تمام تلاشش را می‌کند تا به دنیای زندگان بازگردد.»

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از بازیگران: آنتونیو لالو، بن جانسن، نویسنده و کارگردان: علیرضا قاسمی، تهیه‌کنندگان: آدرین برویه، فرانسیس والتر، السا پایین، مدیر فیلمبرداری: کریستین نویربرگر، مایکل ترون، تدوین: ماکسیمیلیان مرش، ارنست لاتیک. تهیه‌شده در مدرسه بادن-ورتمبرگ آلمان.