حمید لولایی و علیرضا خمسه با «چرخ گردون» به تلویزیون می‌آیند

سریال «چرخ گردون» با نقش‌آفرینی حمید لولایی و علیرضا خمسه از ۱۴ بهمن‌ماه روی آنتن شبکه ۲ سیما می‌رود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی برنامه، سریال «چرخ گردون»که قرار است از شبکه دو سیما پخش خود را آغاز کند، نخستین سریال تولیدی و سرآغاز ساخت آثار نمایشی مرکز سیمرغ سازمان صداوسیماست.

فصل اول این سریال در ۳۰ قسمت تولید شده و قرار است تا ۹۰ قسمت ادامه داشته باشد. چندی پیش سریال «چرخ گردون» بعد از چند ماه تصویربرداری در بوستان لاله تهران که لوکیشن اصلی این سریال تلویزیونی بود به پایان فصل اول رسید.

البته قرار است به زودی پیش‌تولید فصل دوم این سریال آغاز شود اما درباره زمان پخش همزمان با گمانه‌ها و خبرهایی که در کانال‌های مجازی منتشر شد زمان پخش این سریال را ۱۲ بهمن‌ماه اعلام کردند.

سعید مرادی تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی خبر داد که این سریال پخش خودش را از شنبه ۱۴ بهمن‌ماه آغاز خواهد کرد. «چرخ گردون» با اتفاقات خوبی لحظات شاد و پرنشاطی را برای مخاطبان ایجاد می‌کند.

وی افزود: شبکه دو سیما ساعت ۲۱:۳۰ این سریال را در کنداکتور خود قرار داده است و علیرضا خمسه و حمید لولایی نقش‌های محوری این سریال را برعهده دارند. دو بازیگری که همیشه یادآور اتفاقات خوشایند و خاطرانگیزی برای علاقه‌مندان به سریال‌های شبانه و ۹۰ شبی تلویزیون بوده‌اند.

مرادی همچنین این نکته را یادآور شد که سریال «چرخ گردون» در تلاش است بازیگران مستعد جوانی را به تلویزیون و حوزه رسانه معرفی کند. شاید کنار این ویژگی‌ها، پربازیگر بودن و حضور کمدین‌های شناخته‌شده‌ای که مردم با آنها خاطره‌ دارند امتیاز این مجموعه تلویزیونی باشد.

«چرخ گردون» داستان دو رقیب کاری کریم آشی و غلام عدسی را به تصویر می‌کشد.

در این سریال بازیگرانی همچون حمید لولایی، علیرضا خمسه، کمند امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، افشین سنگ‌چاپ، نیما شاهرخ‌شاهی، مهرداد ضیایی، کریم قربانی، اکبر رحمتی، آتش تقی‌پور، مجید شهریاری، ساقی زینتی، حمیدرضا حافظ شجری، سولماز حصاری، فرهاد بشارتی، حسن اسدی، بیتا خردمند، محمدرضا عباس‌نژاد، شهین تسلیمی، مجید علم‌بیگی، یوسف ملک‌زادگان، فرشاد حسینی موحد، فرزاد حاتمیان، فرخنده فرمانی، محسن حسنی، علی آذری، میثم رمضانی، محمد مالکی به ایفای نقش می‌پردازند و بازیگران جوانی همچون ماهک حسینی، آیدا ابراهیمی، سهیل میرزآقایی که در «چرخ گردون» مقابل دوربین‌ رفته‌اند.