خراسان رضوی در انتظار شورای سیاستگذاری سینما

رییس انجمن تولیدکنندگان فیلم بلند مشهد گفت: خراسان رضوی در انتظار تشکیل شورای سیاستگذاری سینما به مسئولیت استاندار در این استان است.

به گزارش سینما خراسان، مرتضی اسکافی افزود: اخیرا دیداری با رییس سازمان سینمایی داشتیم که امیدواریم در راستای متمرکز شدن بودجه هنر سینما، شورای سیاستگذاری در سینما به مسوولیت استاندار خراسان رضوی در استان شکل گیرد.

رییس انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد اظهار داشت: طبق اعلام رییس سازمان سینمایی تاکنون شورای سیاستگذاری در سینما در چندین استان با مسوولیت استاندار تشکیل شده که به طور قطع اگر برای بودجه های تخصیص یافته به نهادها و سازمان ها سیاستگذاری درستی انجام گیرد، می توان به دیده شدن هنرمندان شهرستانی در این عرصه امید بست.

وی در خصوص دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هنرمندان گفت: در دولت های پیشین کمتر دیده شده بود که مسوولان با هنرمندان شهرستانی نشسته و به درد دل آنان گوش فرا دهند و با مشکلاتشان آشنا شوند و در عین حال صحبت را به سمت و سویی ببرند که دلگرمی برای هنرمند ایجاد کنند و به وی روحیه دهند.

اسکافی افزود: از آنجا که هنرمندان روحیه لطیفی دارند و به هنر عشق می ورزند، دیدار مسوولان و گفت و گو با آنان را مجالی برای ابراز احساسات خود و دغدغه هایشان برای هنر این سرزمین می بینند.