«خیال حرم» به یاد حاج قاسم دیدنی شد/همکاری هنرمندان ایران و لبنان

همزمان با اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) نماهنگ «خیال حرم» با مشارکت هنرمندانی از کشور لبنان و ایران و یادی از شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتشر شد. دریافت ۲۷ MB به گزارش سینما خراسان، نماهنگ «خیال حرم» عنوان یکی از تازه‌ترین آثاری تصویری – موسیقایی با موضوع اربعین حسینی (ع) است که به تازگی توسط […]


همزمان با اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) نماهنگ «خیال حرم» با مشارکت هنرمندانی از کشور لبنان و ایران و یادی از شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

دریافت ۲۷ MB

به گزارش سینما خراسان، نماهنگ «خیال حرم» عنوان یکی از تازه‌ترین آثاری تصویری – موسیقایی با موضوع اربعین حسینی (ع) است که به تازگی توسط مجموعه «فرقه الرضوان» لبنان تولید شده است.

یکی از ویژگی‌های این نماهنگ که با خوانندگی محسن توسلی در اختیار مخاطبان قرار گرفته، تدوین تصاویری از سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ذکر یاد این شهید در بخشی از متن شعر است که سازندگان اثر تلاش کرده‌اند در این قالب عرض ارادتی هم به مقام والای این شهید سرافراز داشته باشند.

در نماهنگ «خیال حرم» که سینما خراسان برای نخستین بار آن را منتشر می‌کند، مالک سویدان هنرمند لبنانی به عنوان آهنگساز و تنظیم‌کننده و عباس علی حیدر دیگر هنرمند لبنانی به عنوان تدوینگر حضور دارند.