زمستان در نیشابور تمام نمی شود

نمایش «زمستان تمام نمی شود» به کارگردانی سهیل قربانی و علی سبزواری و نویسندگی علی سبزواری در سالن نمایش مجتمع امیران نیشابور به روی صحنه رفت.

به گزارش سینما خراسان به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، مسئول امور هنری این اداره اظهار کرد: در این نمایش که در خصوص مرور خاطرات پدربزرگ و نوه از تولد تا به بعد است سهیل قربانی و داریوش نقیب به ایفای نقش پرداخته اند.
حمید رضا آتشی گفت: در این نمایش طراح و اپراتور نور و صدا، رضا صدقی / منشی صحنه، زینب دهنوی / طراح پوستر و بروشور، محمود محروقی / طراح گرافیک فضای مجازی، نجیبه سبزواری / تیزر و عکس، احمدرضا خانی / نوازنده دوتار و خواننده، پوریا تمنانلو / آهنگساز، میلاد اقدسی / ضبط صدا، استودیو لوکا / روابط عمومی،عاطفه کاهانی / مسئول سالن، امیرحسین شاکری / طراحی وذتوسعه سایت، سجاد قربانی و هانیه قاسمی / تهیه کنندگی، شرکت آسانسور نیکا به عنوان عوامل با این نمایش همکاری دارند.

مسئول امور هنری اداره و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایش زمستان تمام نمی شود از ۲۶ بهمن تا ۵ اسفند۱۴۰۲ از ساعت ۱۹ در سالن نمایش مجتمع امیران (طبقه همکف) به روی صحنه می رود.