سینما بهمن پردیس ۴ سالنه می شود/ تداوم نهضت سینماسازی بهمن سبز

موسسه بهمن سبز حوزه هنری از ابتدای مهرماه ۹۸ کار بازسازی سینما بهمن را آغاز کرد. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، موسسه فرهنگی- تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری در ادامه نهضت سینماسازی خود از ابتدای مهرماه ۹۸ کار بازسازی سینما بهمن یکی از معروف ترین و باسابقه ترین سینماهای شهر تهران را آغاز کرد. […]


موسسه بهمن سبز حوزه هنری از ابتدای مهرماه ۹۸ کار بازسازی سینما بهمن را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، موسسه فرهنگی- تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری در ادامه نهضت سینماسازی خود از ابتدای مهرماه ۹۸ کار بازسازی سینما بهمن یکی از معروف ترین و باسابقه ترین سینماهای شهر تهران را آغاز کرد.

این سینما که در ۲ سالن و با ظرفیت ۱۱۷۰ صندلی در سال ۱۳۴۴ در میدان انقلاب تهران و در مجاورت دانشگاه تهران تأسیس شد از ابتدای انقلاب اسلامی تحت مدیریت حوزه هنری به نمایش فیلم های سینمایی می پرداخت.

سال گذشته سالن یک سینما بهمن مورد بازسازی و بهره برداری قرار گرفت و اکنون سالن ۲ این سینما با ظرفیت ۴۵۰ نفر در حال مرمت و بازسازی است.

بهمن سبز در کنار بازسازی سالن ۲، دو سالن اختصاصی با ظرفیت های ۵۵ و ۵۰ نفر به مجموع سالن های این سینما خواهد افزود. در نهایت در پایان این بازسازی و نوسازی، سینما بهمن تهران با داشتن ۴ سالن سینمایی باکیفیت به جمع پردیس های چهارسالنه خواهد پیوست.

سازمان سینمایی سوره مهر، موسسه بهمن سبز حوزه هنری و موسسه سینما شهر در این پروژه همکاری دارند.

منبع مهر