شاهد تیزر «جنایات و مکافات» باشید/ قتلی که به روان‌پریشی منجر شد

نمایش «جنایات و مکافات» به کارگردانی رضا ثروتی این روزها در تالار وحدت اجرا می‌شود. دریافت ۱۱ MB به گزارش سینما خراسان، تیزر نمایش «جنایات و مکافات» که این روزها در تالار وحدت میزبان علاقه مندان به تئاتر است، منتشر شد. نمایش «جنایات و مکافات» بر اساس رمان «جنایت و مکافات» فئودور داستایوفسکی، جدیدترین اثر […]

نمایش «جنایات و مکافات» به کارگردانی رضا ثروتی این روزها در تالار وحدت اجرا می‌شود.

دریافت ۱۱ MB

به گزارش سینما خراسان، تیزر نمایش «جنایات و مکافات» که این روزها در تالار وحدت میزبان علاقه مندان به تئاتر است، منتشر شد.

نمایش «جنایات و مکافات» بر اساس رمان «جنایت و مکافات» فئودور داستایوفسکی، جدیدترین اثر رضا ثروتی به عنوان نویسنده، طراح و کارگردان است که در آن بابک حمیدیان، آتیلا پسیانی، طناز طباطبایی، مهدی سلطانی، مینا ساداتی، پیام دهکردی، پانته‌آ بهرام، اصغر پیران و بهناز جعفری به ایفای نقش می‌پردازند و بابک حمیدیان نقش رادیون رومانویچ راسکولنیکف را برعهده دارد.

راسکولنیکف دانشجویی است که ناخواسته مرتکب قتلی شده و از آن پس دچار اختلالات روانی شده و در نهایت خود را تسلیم پلیس می‌کند.

عوامل دیگر این نمایش عبارتند از ماهان حیدری تهیه کننده، رحیم ناظریان دراماتورژ، ایمان امیدواری طراح گریم، سارا خالدی طراح لباس، کسری پاشایی طراح صدا و موسیقی، آرش فصیح مدیر برنامه ریزی، درنا مدنی دستیار کارگردان، شیما مرادی منشی صحنه، قاسم غضنفری مدیر صحنه، سحاب زریباف عکاس، مهرداد متجلی طراح پوستر، پیام قربانی ساخت تیزر، آرین امیرخان مدیر تبلیغات مجازی و علی پاکزاد مشاور رسانه‌ای.

این اثر نمایشی هر شب ساعت ۱۸ و با مدت زمان ۱۳۵ دقیقه میزبان علاقه مندان به تئاتر خواهد بود.