شرایط شرکت در چهارمین جشنواره آواها و نواهای رضوی اعلام شد

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران شرایط شرکت هنرمندان در چهارمین جشنواره «آواها و نواهای رضوی» را تشریح کرد. به گزارش سینما خراسان، محمد حسین اسماعیلی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران درباره شرایط شرکت در چهارمین جشنواره آواها و نواهای رضوی گفت: شرکت کنندگان […]


معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران شرایط شرکت هنرمندان در چهارمین جشنواره «آواها و نواهای رضوی» را تشریح کرد.

به گزارش سینما خراسان، محمد حسین اسماعیلی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران درباره شرایط شرکت در چهارمین جشنواره آواها و نواهای رضوی گفت: شرکت کنندگان و هنرمندان سراسر کشور بر اساس فراخوان اعلام شده فقط می‌توانند در یکی از بخش‌های جشنواره شامل بخش آواهای رضوی و یا بخش نواهای رضوی شرکت کنند. البته تمامی هنرمندان می‌بایستی آثار خود را بدون ضبط حرفه‌ای و به شکل تصویری و به صورت پست سفارشی به دبیرخانه جشنواره ارائه کنند.

اسماعیلی افزود: نوآوری در محتوای آثار ارسالی از سوی هنرمندان، مورد توجه هیأت انتخاب و داوران جشنواره خواهد بود. شرکت کنندگان می‌بایست پس از ثبت نام در پرتال جشنواره و دریافت کد رهگیری، اثر خود را در قالب DVD به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. این در حالی است که آثار شرکت کنندگان نباید در جشنواره‌های مشابه منطقه‌ای و یا ملی حائز رتبه شده باشند. ضمن اینکه حداقل تعداد اعضای گروه‌ها در بخش‌های گروهی ۲ نفر و حداکثر ۶ نفر است.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران بیان کرد: علاقه مندان و هنرمندان عزیز می‌توانند برای دریافت فراخوان و شرکت در جشنواره به وب گاه جشنواره و یا پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران مراجعه کنند.