شر در راه است

تولید چهارمین فصل از مجموعه تلویزیونی درام فراطبیعی «شر - Evil» توسط رابرت کینگ و میشل کینگ به زودی به پایان می‌رسد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از ایرنا، مجموعه شر برای نخستین بار در ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۹ در سی.بی.اس به نمایش درآمد و اکنون این سریال در مراحل نهایی تولید چهارمین فصل خود قرار دارد.

پارامونت پلاس گفته که فیلمبرداری شر زودتر از موعد مقرر برای چهارمین فصل آن به پایان می‌رسد. به دنبال اختلالی که در فیلمبرداری مجموعه در پی اعتصاب انجمن نویسندگان در روز جمعه با آن مواجه شد اکنون این پروژه با مرخصی یکی از بازیگران به دلیل موضوع خانوادگی روبه روست.

فیلمبرداری پروژه در اوایل فصل بعد به پایان می‌رسد. به گفته یکی از منابع نزدیک به تولید، پایان زودهنگام فیلمبرداری نتیجه خروج موقت بازیگر ناشناس از شر است. به دلیل اعتصاب انجمن نویسندگان که در نزدیکی محل فیلمبرداری پروژه صورت گرفت، در روز جمعه فیلمبرداری انجام نشد.

استارلی کین نویسنده، تصویری از اعتصاب روز جمعه در توییتر همرسانی کرد و توضیح داد که چگونه این اعتصاب منجر به اختلال در فیلمبرداری شر شد.

در این مجموعه، کاتیا هربرز در نقش دکتر کریستن بوچارد، روانشناس پزشکی قانونی که به همراه کشیش کاتولیک دیوید آکوستا با بازی مایک کولتر و کارشناس فناوری بن شاکر (آسیف مندوی) حوادث فوق طبیعی را بررسی می‌کند، ظاهر می‌شود.

رابرت کینگ و میشل کینگ سازندگان شر در کنار لیز گلوتزر، راکن اس. اوبانون و نلسون مک کورمیک به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کنند.

چهارمین فصل شر در ۱۰ قسمت ۴۰ تا ۴۲ دقیقه‌ای تولید می‌شود.