مرکز دراماتراپی استان گیلان افتتاح شد/ برنامه برای تمام ایران

رئیس انجمن دراماتراپی ایران با اعلام افتتاح نمایندگی دراماتراپی استان گیلان تأکید کرد برنامه انجمن این است که در تمام استان‌های کشور نمایندگی افتتاح شود. مجید امرایی رئیس انجمن دراماتراپی ایران درباره برنامه‌های جدید این انجمن و افتتاح نمایندگی‌های دراماتراپی در استان‌های مختلف، به سینما خراسان گفت: ۲۲ دی نمایندگی انجمن دراماتراپی ایران در استان […]


رئیس انجمن دراماتراپی ایران با اعلام افتتاح نمایندگی دراماتراپی استان گیلان تأکید کرد برنامه انجمن این است که در تمام استان‌های کشور نمایندگی افتتاح شود.

مجید امرایی رئیس انجمن دراماتراپی ایران درباره برنامه‌های جدید این انجمن و افتتاح نمایندگی‌های دراماتراپی در استان‌های مختلف، به سینما خراسان گفت: ۲۲ دی نمایندگی انجمن دراماتراپی ایران در استان گیلان افتتاح شد که دومین نمایندگی استانی انجمن بعد از نمایندگی استان خوزستان است.

وی یادآور شد: این نمایندگی با هدف آموزش، ترویج و گسترش درمان‌های غیر دارویی خصوصا درمان‌های هنرمحور و همچنین کمک کردن به توانبخشی و بازتوانی و کاهش اختلالات روحی و روانی جامعه هدف راه اندازی شده است.

امرایی درباره راه‌اندازی نمایندگی‌های انجمن دراماتراپی ایران در همه استان‌های کشور، تأکید کرد: برنامه ما این است که نمایندگی‌های انجمن در همه استان‌ها افتتاح شود ولی مسئولیت نمایندگی بر عهده افرادی خواهد بود که دوره‌های ۷۰ ساعته آموزشی انجمن دراماتراپی ایران را سپری کرده باشند.

رئیس انجمن دراماتراپی ایران در پایان سخنان خود با اشاره به افتتاح نمایندگی استان‌های مازندران و آذربایجان غربی این انجمن طی یک ماه آینده، اظهار کرد: گسترش شیوه نمایش درمانی در سطح استان‌ها، آشنایی جامعه با این درمان‌ها، ارتباط با مراکز دانشگاهی و پژوهشی و تعامل بین فعالان ۲ حوزه روانشناسی و هنرهای نمایشی و معرفی و رشد این شیوه بینارشته‌ای، از اهداف راه‌اندازی نمایندگی‌های انجمن در استان‌های مختلف است.