«مسافر ویژه» به رادیو نمایش می آید

پخش سریال رادیویی «مسافر ویژه» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا از روز یکشنبه بیست و هفتم مهر از رادیو نمایش و رادیو تهران آغاز می شود. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، از روز یک شنبه ، بیست و هفتم مهرماه ، پخش سریال شش قسمتی«مسافر ویژه» […]


پخش سریال رادیویی «مسافر ویژه» به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا از روز یکشنبه بیست و هفتم مهر از رادیو نمایش و رادیو تهران آغاز می شود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، از روز یک شنبه ، بیست و هفتم مهرماه ، پخش سریال شش قسمتی«مسافر ویژه» از رادیو نمایش و رادیو تهران آغاز می شود. «مسافر ویژه» به سفارش رادیو تهران در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.

فرشاد آذرنیا تهیه کننده این سریال رادیویی گفت : «مسافرویژه» نوشته بهرام صادقی مزیدی، قصه ای آشنا با پرداختی زیبا دارد، درباره پدری که می خواهد جهیزیه کاملی برای دخترش تهیه کند اما دستش تنگ است و خیلی اتفاقی به پول میرسد که این باعث شک از طرف همسرش می شود.

وی ادامه داد: شخصیت اصلی این نمایش یک راننده تاکسی است ، پس چالش من بابت افکتها معلوم است، تمام حالات ممکن که در یک اتومبیل اتفاق می افتد از طرفی چون با یک خانواده سنتی ایرانی مواجهیم و پسر و دختر این خانواده امروزی هستند انتخاب موسیقی کار هم کمی مشکل بود. البته نکته مثبت کار روان بودن متن و انتخاب خوب بازیگران توسط کارگردان اقای حمید منوچهری بود.

در «مسافر ویژه » احمد گنجی در نقش پدر و راننده تاکسی، صفا آقاجانی در نقش همسر او و سیما خوش چشم ومحمدرضا قلم بر در نقش فرزندانشان به ایفای نقش می پردازند و ایوب آقاخانی، مهرخ افضلی، مونا صفی، حمید یزدانی ابیانه ،عبدالعلی کمالی از دیگر بازیگران این نمایش رادیویی هستند.

این سریال رادیویی به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری مجید آیینه و افکتوری محمدرضا قبادی فر از روز یک شنبه ، بیست و هفتم مهر، ساعت ۱ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روی آنتن رادیو تهران می رود.