معرفی مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشی/ حمید نیلی مسئول موقت است

مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد با انتصاب حمید نیلی به عنوان مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، جانشین وی در انجمن هنرهای نمایشی ایران به زودی انتخاب و معرفی می شود. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی در پی انتصاب حمید نیلی به عنوان مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و […]


مدیرکل هنرهای نمایشی اعلام کرد با انتصاب حمید نیلی به عنوان مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، جانشین وی در انجمن هنرهای نمایشی ایران به زودی انتخاب و معرفی می شود.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی در پی انتصاب حمید نیلی به عنوان مدیرعامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، درباره جانشین وی به عنوان مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، گفت: در مقطع حضور آقای حمید نیلی به عنوان مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی، وی هم فعالیت و هم کمک خوبی به تئاتر و اداره کل هنرهای نمایشی داشت. خوشحالم که حالا هم در حوزه پراهمیت تئاتر انقلاب و دفاع مقدس فعالیت می کند و فرصت خوبی برای اوست که برایش آرزوی توفیق دارم.

وی ادامه داد: قطعا در اولین جلسه هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی ایرانی برای مدیرعامل جدید تصمیم گیری می شود و آقای نیلی تا وقتی که فرآیند قانونی انتخاب و انتصاب مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشی طی شود، مسئولیت اجرایی انجمن را عهده دار است.

مدیرکل هنرهای نمایشی درباره این سؤال که آیا با وجود اینکه بحث حضور حمید نیلی در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حدود یک ماه است که مطرح شده بود، امکان این وجود نداشت که پیش تر برای مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشی رایزنی و تصمیم گیری اتفاق بیفتد، یادآور شد: آقای نیلی از قبل این موضوع را با من مطرح کرده و گفته بود که چنین پیشنهادی به او شده و از من خواست از همان مقطع به دنبال جانشین او باشم. گزینه هایی را انتخاب کردم و طی جلساتی با معاون هنری و هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی در میان گذاشتم.

کرمی در پایان تأکید کرد: در کوتاه ترین زمان ممکن جلسه هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی را برگزار و مدیرعامل جدید انجمن هنرهای نمایشی را انتخاب می کنیم. امیدوارم فرایند اداری در کمترین زمان طی شود و بتوانیم هر چه زودتر مدیرعامل جدید را معرفی کنیم.