معرفی کارشناسان نشست‌های روز اول جشنواره فیلم کوتاه تهران

کارشناسان و منتقدان روز اول نشست‌های نقد و بررسی ایسفا در جشنواره فیلم کوتاه تهران مشخص شدند. به گزارش سینما خراسان به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، امید رنجبر، امیررضا جلالیان، مهرداد زاهدیان، احسان طهماسبی، مجتبی اسماعیل‌زاده کارشناسان و منتقدان نشست‌های نقد و بررسی ایسفا در روز اول […]


کارشناسان و منتقدان روز اول نشست‌های نقد و بررسی ایسفا در جشنواره فیلم کوتاه تهران مشخص شدند.

به گزارش سینما خراسان به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، امید رنجبر، امیررضا جلالیان، مهرداد زاهدیان، احسان طهماسبی، مجتبی اسماعیل‌زاده کارشناسان و منتقدان نشست‌های نقد و بررسی ایسفا در روز اول سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران هستند. این ویژه برنامه از سری برنامه‌های آنلاین خانه مجازی جشنواره است.

نمایش فیلم‌های این رویداد از امروز ۱ بهمن‌ماه همزمان با اکران در پردیس سینمایی ایران مال در سامانه‌های برخط هاشور (خانه جشنواره)، ودیو و تیوال نیز صورت می‌گیرد.

فیلم‌های سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۱ تا ۵ بهمن‌ ماه ۹۹ پخش می شود. این رویداد به دبیری سید صادق موسوی ششم بهمن نیز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.