نماهنگ «فصل عاشقی» دیدنی شد/ هم خوانی سراج و مظفری

نماهنگ «فصل عاشقی» با خوانندگی حسام‌الدین سراج و فاضل جمشیدی و دکلمه مجید مظفری، در وصف پرستاران و پزشکان ایثارگر جبهه سلامت منتشر شد. دریافت ۵۰ MB به گزارش سینما خراسان ، قطعه موسیقایی «فصل عاشقی» حاصل همخوانی و همسرایی حسام‌الدین سراج، فاضل جمشیدی، مجید مظفری، علیرضا بهرامی، محسن غلامی و گروهی از نوازندگان، به […]

نماهنگ «فصل عاشقی» با خوانندگی حسام‌الدین سراج و فاضل جمشیدی و دکلمه مجید مظفری، در وصف پرستاران و پزشکان ایثارگر جبهه سلامت منتشر شد.

دریافت ۵۰ MB

به گزارش سینما خراسان ، قطعه موسیقایی «فصل عاشقی» حاصل همخوانی و همسرایی حسام‌الدین سراج، فاضل جمشیدی، مجید مظفری، علیرضا بهرامی، محسن غلامی و گروهی از نوازندگان، به پرستاران و پزشکانی تقدیم شد که در دوران مواجهه با ویروس کرونا، با ایثار و از جان گذشتگی، از مردم و وطن خویش دفاع می‌کنند.

در این اثر که همزمان با حلول عید سعید فطر، به شهیدان و ایثارگران جبهه سلامت تقدیم شده است، حسام‌الدین سراج و فاضل جمشیدی همخوانی کرده‌اند و مجید مظفری (بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر) برای نخستین‌بار شعر دکلمه کرده است.

شعر این اثر موسیقایی را علیرضا بهرامی سروده و میکس و مسترینگ آهنگ نیز برعهده محسن غلامی بوده است.

در این اثر که به ابتکار بنیاد شهید و امور ایثارگران تولید شده است، این نوازندگان همکاری داشته‌اند: سامان محمد نبی (ویلن)، علیرضا احمدی (تار و سه تار)، حسین رودگر (گیتار و خط درامز)، مهدی عیوقی (دف) و رویا باقرزاده (سنتور و تار باس). بهروز کاشی‌ساز نیز صدابرداری اثر را برعهده داشته است.