نماهنگ «نوبت عشق» منتشر شد/ هدیه ای در روزهای همدلی

موزیک ویدئو «نوبت عشق» به کارگردانی محسن طهرانی و خوانندگی حمید سلطانی از سوی موسسه فرهنگی هنری «کساء» در دسترس مخاطبان قرار گرفت. دریافت ۳۵ MB به گزارش سینما خراسان، «نوبت عشق» عنوان تازه ترین موزیک ویدئو موسسه فرهنگی هنری «کساء» است که به کارگردانی محسن طهرانی و خوانندگی حمید سلطانی در روزهای آغازین ماه […]


موزیک ویدئو «نوبت عشق» به کارگردانی محسن طهرانی و خوانندگی حمید سلطانی از سوی موسسه فرهنگی هنری «کساء» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

دریافت ۳۵ MB

به گزارش سینما خراسان، «نوبت عشق» عنوان تازه ترین موزیک ویدئو موسسه فرهنگی هنری «کساء» است که به کارگردانی محسن طهرانی و خوانندگی حمید سلطانی در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

در توضیحات کوتاه این موزیک ویدئو آمده است: «تقدیم به دیدگان حق جویان عالم. پیشکش به حضور آنانکه در این روزهای سخت رسم #همدلی را فداکارانه برای هم نوعانشان به جا می آورند. به امید رضایت حضرت رفیق».

در این نماهنگ مهدی زنگنه ترانه سرا و آهنگساز، حمید سلطانی خواننده، علی وحید تنظیم و مسترینگ، رضا ریوندی و محمدرضا اصغری تصویربرداران، محمدرضا اصغری تدوین، سودا بقایی دستیار کارگردان، محمد حسین رستگاران مدیر تولید، مهدی کیانی نژاد مجری طرح، علیرضا شهبازی عکاس، عاطفه رضایی طراح و مجری گریم، سعید علی زاده، عاطفه رضایی و امیرسالار اجتهد بازیگران، گروه اجرایی را تشکیل می دهند.