پرفورمنس «جنس سوم» به نگارخانه ۱۴ می‌رود

پرفورمنس «جنس سوم» به کارگردانی و طراحی عاطفه مقدسی در نگارخانه ۱۴ روی صحنه می رود. به گزارش سینما خراسان، پرفورمنس «جنس سوم» به کارگردانی و طراحی عاطفه مقدسی ۱۱ تا ۲۲ اسفند ساعت ٢٠ در نگارخانه ۱۴/ آمددوم روی صحنه می رود. عاطفه مقدسی، مجید کشاورز، پوریا عبدولی و پرستو چاقری بازیگران این نمایش […]


پرفورمنس «جنس سوم» به کارگردانی و طراحی عاطفه مقدسی در نگارخانه ۱۴ روی صحنه می رود.

به گزارش سینما خراسان، پرفورمنس «جنس سوم» به کارگردانی و طراحی عاطفه مقدسی ۱۱ تا ۲۲ اسفند ساعت ٢٠ در نگارخانه ۱۴/ آمددوم روی صحنه می رود.

عاطفه مقدسی، مجید کشاورز، پوریا عبدولی و پرستو چاقری بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان از داود معینی کیا مجری طرح، سعید سلطانی دستیار کارگردان، سهیلا انصاری مشاور رسانه، پروا نریمانی طراح صحنه و لباس، سیروان اسماعیلی و رزا علیپور ساخت تیزر، فائزه حسین زاده طراح نور، بابک آنی زاده آهنگساز، مهشاد قصابها عکاس نام برد.

در خلاصه این نمایش آمده است: این پرفورمنس، برای نشان دادن جایگاه ترنس ها در جامعه امروزی است این افراد هر چقدر تلاش می کنند که به جایگاهی در جامعه ما برسند، موفق نمی شوند چون ترنس ها فرشته اند.

علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به گیشه نگارخانه مراجعه کنند. نگارخانه ۱۴/ آمددوم در خیابان انقلاب، خیابان خارک، پلاک ۱۴ واقع شده است.