«پرواز کبک‌ها» در تالار هنر روی صحنه رفت

نمایش «پرواز کبک‌ها» به کارگردانی حمید کیانیان و حضور رضا کیانیان به عنوان مشاور هنری در تالار هنر روی صحنه رفت. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی تالار هنر، نمایش «پرواز کبک‌ها» به نویسندگی داوود کیانیان و کارگردانی حمید کیانیان و با حضور رضا کیانیان به عنوان مشاور هنری نمایش شامگاه دوشنبه […]


نمایش «پرواز کبک‌ها» به کارگردانی حمید کیانیان و حضور رضا کیانیان به عنوان مشاور هنری در تالار هنر روی صحنه رفت.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی تالار هنر، نمایش «پرواز کبک‌ها» به نویسندگی داوود کیانیان و کارگردانی حمید کیانیان و با حضور رضا کیانیان به عنوان مشاور هنری نمایش شامگاه دوشنبه ۶ اسفند اجرای عمومی خود را در تالار هنر آغاز کرد.

این نمایش که آذر ماه ۹۶ منتخب جشنواره بین المللی همدان در بخش آموزشی بود، به دغدغه این روزگار و فاصله ای که فضای مجازی بین کودک، نوجوان و والدین ایجاد کرده است پرداخته و حول محور بازی نهنگ آبی می چرخد. بررسی دوری فرزندان و نوجوانان از خانواده و غرق شدن در فضای مجازی و جایگاه ویژه پدر و مادری آگاه که نظر فرزند خود را هوشمندانه به خانه و خانواده معطوف می کنند در طی این نمایش بسیار حائز اهمیت است.

دستیار کارگردان نمایش امیر محب علی و اپراتور و تدوینگر آن کاوه کیانیان و محمدرضا رضایی پناه هستند.

حمید کیانیان، مریم سلیمانخواه، پریا شیبانی، ملیحه همایونی، فاطمه بذرافشان، مرتضی جوانشیر، فاطمه خوش اندام و دیانا رجبی پرکنی بازیگران نمایش «پرواز کبک ها» هستند. دیگر عوامل نمایش عبارتند از منشی صحنه: الهه دانشمندیان. پخش کلیپ: محمدرضا رضایی پناه. عکاس: حسین معینی. مدیر روابط عمومی: سمیرا صالح زاده.

این نمایش که کاری از موسسه خیریه توانمندسازی بچه های باران (گروه تئاتر و موسیقی معلولین جسمی حرکتی مشهد مقدس) است تا ۲۰ اسفند هر شب بجز شنبه ها و ایام سوگواری ساعت ۱۹:۲۰ در تالار هنر واقع در میدان هفت تیر خیابان مفتح جنوبی بعد از ورزشگاه شیرودی. خیابان ورزنده و با شماره تماس ۸۸۳۰۶۶۴۰ برای مخاطب نوجوان و بزرگسال روی صحنه می رود.