آثار راه‌یافته به مسابقه‌ بین‌الملل سیزدهمین جشنواره پویانمایی اعلام شد

آثار راه‌یافته به بخش‌ مسابقه‌ بین‌الملل سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی هیئت انتخاب اعلام شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هیئت انتخاب این دوره از جشنواره بین‌المللی پویانمایی شامل ناهید صمدی‌امین، مسعود زین‌العابدین، امیرحسین صالحی، بهنود نکویی و حمیدرضا حافظی، بیش از یکهزار و ۳۴ فیلم از ۷۲ کشور مختلف جهان و ۵۲۴ فیلم ایرانی را بازبینی کرد.

هیئت انتخاب ۱۹۷ فیلم را برای شرکت در بخش مسابقه بین‌الملل این دوره از جشنواره پویانمایی شامل ۳۲ فیلم ایرانی و ۱۶۵ فیلم خارجی را معرفی کرد.

بر همین اساس از بین ۳۲ فیلم ایرانی، هشت اثر در بخش فیلم کوتاه، پنج اثر در بخش کودک و نوجوان، چهار اثر در بخش سریالی، ۲ اثر در بخش تجربی، چهار اثر در بخش تبلیغاتی، هشت فیلم دانشجویی و یک فیلم بلند به بخش مسابقه بین‌الملل راه یافتند.

همچنین از بین ۱۶۵ اثر خارجی، ۷۸ فیلم کوتاه، ۲۱ اثر در بخش کودک و نوجوان، سه اثر سریالی، ۶ اثر تجربی، ۵۴ اثر دانشجویی و سه فیلم بلند به بخش مسابقه‌ بین‌الملل این جشنواره راه پیدا کردند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره، اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه‌ بین‌الملل را دریافت کنند.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از ۱۳ تا ۱۷ اسفندماه امسال در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.

برای اطلاع از فیلم‌های ایرانی راه‌یافته به مسابقه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران می‌توانید به اینجا و فیلم‌های خارجی راه‌یافته به مسابقه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران اینجا مراجعه کنید.