آغاز داوری فیلم های جشنواره آنلاین فیلم کوتاه «پاک کن»

داوری فیلم های جشنواره آنلاین فیلم کوتاه «پاک کن» آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان ، جشنواره آنلاین فیلم کوتاه «پاک کن» با هدف آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی در مواجهه با تهدیدات بحران‌های زیستی در سه بخش مستند، داستانی و پویانمایی برگزار می‌شود . مردم با مشاهده آنلاین فیلمها می توانند در داوری […]

داوری فیلم های جشنواره آنلاین فیلم کوتاه «پاک کن» آغاز شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان ، جشنواره آنلاین فیلم کوتاه «پاک کن» با هدف آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی در مواجهه با تهدیدات بحران‌های زیستی در سه بخش مستند، داستانی و پویانمایی برگزار می‌شود .
مردم با مشاهده آنلاین فیلمها می توانند در داوری این جشنواره شرکت کنند و رای خود را ثبت کنند. فیلم اول پاییز از تولیدات انجمن سینمایی جوانان ایران دفتر مشهد به کارگردانی آقای عادل تبریزی است که در این جشنواره حضور دارد.
http://www.erisff.com/سامانه-داوری/مشاهده-آثار/mid/410/ctl/showfilm/fid/34
بخش داوری مردمی و هیات داوران از یک تیرماه آغاز شده و تا یک مردادماه ادامه دارد، نتایج و اختتامیه جشنواره در تاریخ ۹ مرداد ماه می باشد.
علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از شرایط شرکت در این جشنواره می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۸۵۱۵۸۶۹ تماس بگیرند و یا به وب‌سایت www.erisff.com مراجعه کنند.