آغاز فیلمبرداری تله فیلم «بعد ازظهرهای فعال» در مشهد

سازنده تله فیلم "بعد از ظهرهای فعال" گفت: این فیلم داستانی تلاش می کند اوقات بعد از ظهر که هنگام فراغت دانش‌آموزان است را با حرفه‌آموزی، هنرآموزی یا موارد دیگری پر کند تا نوجوانان را از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دور نگه دارد.

به گزارش سینما خراسان ، سید مهدی رضازاده فخار که کارگردان، نویسنده و تهیه کننده این تله فیلم است، در گفتگویی از آغاز فیلمبرداری تله فیلم سینمایی “بعد از ظهرهای فعال” در مشهد خبر داد.

وی بیان کرد: نشستی با مسوولان اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل فنی و حرفه ای، اداره کل اوقاف و امور خیریه و برخی نهادهای دیگر برای حمایت از ساخت این فیلم برگزار شد تا هر یک از این دستگاه های اجرایی به نحوی در ساخت فیلم داستانی مزبور سهیم شوند، در این راستا صدا و سیمای جمهوری اسلامی قول پخش تلویزیونی و اداره کل آموزش و پرورش استان قول پخش سینمایی این فیلم را داده است.

این فیلمساز زمان تقریبی پایان فیلمبرداری این فیلم را یک ماه ذکر و بیان کرد: این فیلم داستانی در مشهد فیلمبرداری می شود، هنرپیشه های زیادی دارد که از هم استانی ها و مشهدی ها در آن بازی گرفته شده است، چهار بازیگر اصلی آن که از هنرمندان حرفه ای کشور هستند نیز نقشهای اصلی این اثر را برعهده دارند که اسامی آنان در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

رضا زاده با اشاره به هزینه بالای تولید فیلم «بعد از ظهرهای فعال» اظهار امیدواری کرد که دستگاه های اجرایی بیشتری حمایت کننده ساخت این اثر آموزشی تا پایان فیلمبرداری آن باشند.

 

ساره عبدالهی