آغاز مراسم دومین دوره اهدای جوایز آکادمی سینماسینما

مراسم دومین جایزه آکادمی سینماسینما برای معرفی برگزیدگان این رویداد برگزار شد. به گزارش سینما خراسان، مراسم پایانی دومین دوره جایزه آکادمی سینماسینما شامگاه شنبه ۱۹ مردادماه در هتل انقلاب برگزار شد. اجرای این مراسم که با قرائت قرآن و سرود ملی آغاز شد تا جواد یحیوی برعهده داشت. در ابتدای این مراسم کیوان کثیریان […]


مراسم دومین جایزه آکادمی سینماسینما برای معرفی برگزیدگان این رویداد برگزار شد.

به گزارش سینما خراسان، مراسم پایانی دومین دوره جایزه آکادمی سینماسینما شامگاه شنبه ۱۹ مردادماه در هتل انقلاب برگزار شد.

اجرای این مراسم که با قرائت قرآن و سرود ملی آغاز شد تا جواد یحیوی برعهده داشت.

در ابتدای این مراسم کیوان کثیریان دبیر این رویداد سینمایی روی صحنه آمد و گفت: به همه شما خوشآمد می گویم. امسال ۲۰۷ روزنامه‌نگار به طور آزاد هر چهره سینمایی که احساس کردند در سینمای ایران موثر است رای دادند، انصراف یکی از دوستان هم در سیستم ما نمی گنجد باید نظرات همدیگر را به رسمیت بشناسیم. ده نفر از نامزدهای موثرترین چهره سینمایی سال با ذکر دلیل از سوی روزنامه نگاران انتخاب شدند. همینجا می خواهم روز خبرنگار را هم تبریک بگویم و امیدوار باشم روزهای بهتری در انتظار مطبوعات ایران باشد.

وی با اشاره به اینکه هر کدام از برنده های این مراسم یک درخت بلوط هدیه می گیرند و می توانند در پاییز آن را بکارند، گفت: امسال اعضای آکادمی به ۸۶ نفر افزایش پیدا کرد و همه اعضا رای دادند. این جشن به شکل خصوصی برگزار می شود و امیدوارم حمایت معنوی شما را داشته باشیم.

این گزارش تکمیل می‌شود….