آلبوم جدید ماکان اشگواری و امیر صارمی رونمایی شد

ماکان اشگواری و امیر صارمی دومین آلبوم مشترک‌شان با عنوان «بعد برو» را با یک اجرای زنده در فرهنگسرای نیاوران رونمایی کردند. به گزارش سینما خراسان، آیین رونمایی از آلبوم «بعد برو» به هنرمندی ماکان اشگواری و امیر صارمی پنجشنبه شب نهم اسفند با اجرای دونوازی از این ۲ هنرمند در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار […]


ماکان اشگواری و امیر صارمی دومین آلبوم مشترک‌شان با عنوان «بعد برو» را با یک اجرای زنده در فرهنگسرای نیاوران رونمایی کردند.

به گزارش سینما خراسان، آیین رونمایی از آلبوم «بعد برو» به هنرمندی ماکان اشگواری و امیر صارمی پنجشنبه شب نهم اسفند با اجرای دونوازی از این ۲ هنرمند در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار شد.

«بعد برو» حاوی ۱۰ قطعه جدید از این دوئت است که توسط خودشان آهنگسازی و تنظیم شده است. این آلبوم به شکل آنسامبل در استودیو صبا ضبط شده است و کاوه عابدین علاوه بر صدابرداری، میکس و مسترینگ آلبوم را هم انجام داده است. تویک زادوریان هم مدیریت هنری و طراحی گرافیک کار را برعهده داشته است.

«هوس است»، «بعد برو»، «همیشه» ، «نازنده بالا»، «زمان»، «لب گریه»، «دست غمت»، «شبیه تو می‌خندم»، «بهار دلکش» و «بُدُو ُبدُو» قطعاتی هستند که در این آلبوم جای گرفتند. این در حالی است که حافظ، بابا طاهر، ملک الشعرای بهار، ابراهیم منصفی و ماکان اشگواری نیز سرایندگان اشعاری هستند که در این آلبوم اجرا شده‌اند.

ماکان اشگواری اسفند سال گذشته آلبوم شخصی و مستقل «برای کامیون‌ها» را منتشر کرده بود و امسال هم با تهیه کنندگی خودش و امیر صارمی «بعد برو» را با همکاری شرکت نشر و پخش جوان منتشر کرد.