آل پاچینو: تیموتی شالامه را جایگزینم کنید

آل پاچینو پیشنهاد داد در صورت بازسازی فیلم «مخمصه»، از تیموتی شالامه در نقش کارآگاه وینسنت هانا استفاده شود.

به گزارش سینما خراسان به نقل از مووی وب، آل پاچینو، ستاره مطرح هالیوودی، سال ۱۹۹۵ میلادی به عنوان یکی از نقش‌های اصلی فیلم مخمصه جلوی دوربین رفت و در این فیلم با بازیگرانی چون رابرت دنیرو، تام سایزمور، وال کیلمر و اشلی جود همبازی شد. فیلم مخمصه فیلمی موفق به نویسندگی و کارگردانی مایکل مان بود که به یکی از محبوب‌ترین و تاثیرگذارترین فیلم‌های دوران خود تبدیل شد.

اخیرا به طور جسته و گریخته چیزهایی درباره بازسازی این فیلم اکشن مطرح شده است اما هیچ چیز قطعی نیست. با وجود این اگر قرار باشد چنین فیلمی ساخته شود، آل پاچینو امیدوار است ستاره فیلم تل ماسه جای او را در نقش وینسنت هانا بگیرد. پاچینو در یک جلسه پرسش و پاسخ که به دنبال نمایش اخیر فیلم مخمصه در توییتر برگزار شده بود، شرکت کرد و در پاسخ به این که اگر او تصمیم گیرنده بود چه کسی را برای بازی در این نقش انتخاب می کرد گفت: تیموتی شالامه. او یک بازیگر عالی است و ظاهر خوبی هم دارد.

“تیموتی شالامه یک بازیگر عالی است و ظاهر خوبی هم دارد”

شالامه با نامزدی اسکار برای بازی در فیلم مرا با نام خودت صدا بزن و بازی در فیلم‌هایی چون لیدی برد (۲۰۱۷، گرتا گرویگ)، زنان کوچک (۲۰۱۹، گرتا گرویگ)، پسر زیبا (۲۰۱۸، فیلیکس ون گرینینگن) و تل ماسه (۲۰۲۱، دنی ویلنوو) شایستگی و لیاقت خود را در سینما ثابت کرده است. این بازیگر خوش آتیه در قسمت دوم از فیلم تل ماسه نیز بازی می‌کند و در پیش درآمد فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی در نقش ویلی وانکای جوان ظاهر خواهد شد.

دنباله فیلم مخمصه هیچگاه ساخته نشد اما مایکل مان با همکاری مگ گاردینر در حال نوشتن رمانی با همین عنوان است تا هم پیش درآمد و هم دنباله ای برای فیلم باشد. به گفته کارگردان مخمصه، وی در این رمان داستان نقش‌های اصلی فیلم با بازی آل پاچینو و رابرت دنیرو را روایت خواهد کرد.

نهال