ابراز ارادت استادان خوشنویسی به حضرت ابوطالب (ع)

قم- رویداد هم‌نویسی استادان خوشنویسی «در خط محبت» به منظور ابراز ارادت به ساحت خاندان عصمت و طهارت، به‌ویژه شخصیت ارزشمند حضرت ابوطالب (ع) و حضرت معصومه(س) برگزار شد. دریافت ۵۷ MB به گزارش سینما خراسان، رویداد هم‌نویسی استادان خوشنویسی «در خط محبت» در شبستان حضرت زهرا (س) در حرم حضرت معصومه (س) به همت […]


قم- رویداد هم‌نویسی استادان خوشنویسی «در خط محبت» به منظور ابراز ارادت به ساحت خاندان عصمت و طهارت، به‌ویژه شخصیت ارزشمند حضرت ابوطالب (ع) و حضرت معصومه(س) برگزار شد.

دریافت ۵۷ MB

به گزارش سینما خراسان، رویداد هم‌نویسی استادان خوشنویسی «در خط محبت» در شبستان حضرت زهرا (س) در حرم حضرت معصومه (س) به همت دبیرخانه همایش حضرت ابوطالب (ع) برگزار شد.

محور این رویداد شخصیت ممتاز حضرت ابوطالب (ع) و خدمات ایشان به اسلام و دفاع از پیامبر (ص) بود و در آن اساتید خوشنویسی کشوری به صورت زنده به تحریر آثار با محوریت این شخصیت برجسته و خاندان عصمت و طهارت (ع) پرداختند.

دبیرخانه همایش حضرت ابوطالب (ع) در نظر دارد مجموعه برنامه‌های علمی، فرهنگی و هنری متعددی را در قالب‌های متنوع تا زمان برگزاری همایش در تاریخ ۱۹ تا ۲۱ اسفند ماه سال‌جاری رقم بزند که این رویداد هم‌نویسی نیز در همین راستا انجام پذیرفت.