احتمال پرداخت تسهیلات توسط وزارت ارشاد به موسسات هنری

نشست تعدادی از مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری با مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری معاونت امور هنری سه شنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار شد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگانی از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری در نشستی با علی اکبر صفی پور […]


نشست تعدادی از مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری با مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش‌های هنری معاونت امور هنری سه شنبه دوم اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نمایندگانی از مدیران آموزشگاه های آزاد هنری در نشستی با علی اکبر صفی پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مشکلات آموزشگاه ها گفتگو کردند.

مدیران آموزشگاه های آزاد هنری در این جلسه موارد و مشکلاتی از جمله بیمه و مالیات، تعامل آموزشگاه ها با هنرآموزان و هنرجویان و مسایلی را که تعطیلی آموزشگاه های آزاد هنری به دلیل شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده است، مطرح کردند.

علی اکبر صفی پور مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری در این جلسه به تلاش و پیگیری مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کاهش مشکلات آموزشگاه ها و هنرمندان و پیگیری بیمه هنرمندان و هنرآموزان و در صورت امکان پرداخت تسهیلات به آموزشگاه ها اشاره کرد و گفت: حمایت از هنرمندان و آموزشگاه های آزاد هنری در شرایط اخیر اولویت معاونت امور هنری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.