«اصل ۴۴ قانون اساسی» در خانه هنرمندان اجرایی می‌شود

نمایش «اصل ۴۴ قانون اساسی» با کارگردانی مریم اسماعیلی از ۱۱ مهر در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود. به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، نمایش «اصل ۴۴ قانون اساسی» به نویسندگی مریم اسماعیلی و حسین فرخزاده و کارگردانی مریم اسماعیلی از یازدهم مهر در سالن انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود. سها […]


نمایش «اصل ۴۴ قانون اساسی» با کارگردانی مریم اسماعیلی از ۱۱ مهر در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری سینما خراسان، نمایش «اصل ۴۴ قانون اساسی» به نویسندگی مریم اسماعیلی و حسین فرخزاده و کارگردانی مریم اسماعیلی از یازدهم مهر در سالن انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود. سها آردم، امین محمودی، پیروز محمدی و مریم علی‌یار در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

در نمایش «اصل ۴۴ قانون اساسی» به روایت داستان خانواده‌ای می‌پردازد که متوجه می‌شوند از زیر پاهای آن‌ها، نفت بالا زده و در پی خلاص‌شدن از خانه به تکاپو می‌افتند اما مشکلاتی گریبان‌گیر آن‌ها می‌شود.

عوامل این نمایش عبارت‌ند از: دستیاران کارگردان: علی فرازی و مهسا صابری، طراح لباس: خورشید شیخوند، طراح صحنه: حسام حسینی، موسیقی و طراح صدا: امید سعیدی، طراح نور: علی کوزه‌گر، گریم: یاسمن باقری، طراح پوستر و گرافیک: حامد رسول‌آبادی، ساخت تیزر: محمد نوحی و روابط عمومی: ندا کاوندی و مهران عشریه.

فروش بلیت اینترنتی «اصل ۴۴ قانون اساسی» در سایت تیوال آغاز شده است. این نمایش، از یازدهم تا بیست‌ و یکم مهر ساعت ۲۰:۳۰ و از بیست‌ و دوم مهر تا سوم آبان‌ ساعت ۱۸:۳۰ هرروز، جز شنبه‌ها، به مدت ۵۰ دقیقه در سالن انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود.