اعضای شورای برنامه ریزی محتوایی المپیاد فیلمسازی معرفی شدند

علیرضا تابش طی احکامی اعضای شورای برنامه ریزی محتوایی المپیاد فیلمسازی نوجوانان جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان را منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره، علیرضا تابش دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان طی احکامی جداگانه ۶ عضو شورای […]


علیرضا تابش طی احکامی اعضای شورای برنامه ریزی محتوایی المپیاد فیلمسازی نوجوانان جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره، علیرضا تابش دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان طی احکامی جداگانه ۶ عضو شورای برنامه ریزی محتوایی المپیاد فیلمسازی نوجوانان را برگزید.

بنا بر این احکام سعید پوراسماعیلی، وحید گلستان، داوود ضامنی، محمدرضا کریمی صارمی، سهیلا عسکری و حسین شیخ الاسلامی، بهعنوان اعضای شورای برنامه ریزی محتوایی المپیاد فیلمسازی نوجوانان معرفی شدند.

در متن حکم علیرضا تابش آمده است:

«نظر به سوابق، تجربیات و تخصص سرکارعالی/جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای برنامه ریزی محتوایی» سومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران منصوب می شوید.

این المپیاد رویداد مهمی است که علاوه بر شناسایی، کشف و پرورش تعدادی از نوجوانان خلاق و علاقه مند به سینما در کشور، زمینه انتقال تجربه و ارائه آموزش های کاربردی به آنها و بستر رویش نسل جدیدی از فیلمسازان آینده کشور را فراهم خواهد کرد.

امید است با توجه به مراتب تعهد و سوابقی که در این حوزه از سرکارعالی/جنابعالی بر جای مانده است و با بهره گیری از دانش تخصصی و توانمندی های موجود، گام های موثری در مسیر رشد و اعتلای سینمای کودک و نوجوان در ایران برداشته و در انجام وظایف محوله مشمول عنایت حضرت حق باشید.»

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ٩٨ به دبیری علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.