اعلام آخرین مهلت ثبت طرح در سایت «خانه مستند»

از سوی دبیرخانه خانه مستند، اواخر دی به عنوان آخرین فراخوان ثبت طرح از سوی مستندسازان در سال ۹۹ در سامانه خانه مستند اعلام شد. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی خانه مستند، در سال ۹۹ با وجود مشکلات مربوط به کرونا و همچنین به روزرسانی سایت خانه مستند، در طی ۴ […]


از سوی دبیرخانه خانه مستند، اواخر دی به عنوان آخرین فراخوان ثبت طرح از سوی مستندسازان در سال ۹۹ در سامانه خانه مستند اعلام شد.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی خانه مستند، در سال ۹۹ با وجود مشکلات مربوط به کرونا و همچنین به روزرسانی سایت خانه مستند، در طی ۴ نوبت امکان ثبت طرح برای مستندسازان مختلف فراهم و در مجموع بیش از ۱۰۰ طرح به دبیرخانه خانه مستند ارائه شد.

با توجه به لزوم جمع بندی طرح‌های ارائه شده، از سوی دبیرخانه خانه مستند، اواخر دی به عنوان آخرین فراخوان ثبت طرح از سوی مستندسازان در سال ۹۹ در سامانه خانه مستند اعلام شد.

به همین منظور مستندسازان و فعالان حوزه سینمای مستند می‌توانند در روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ دی به مدت سه روز با مراجعه به سایت نسبت به ارائه طرح‌های خود اقدام و از آخرین فراخوان ثبت طرح سال ۹۹ در سایت «خانه مستند» استفاده کنند.

این تاریخ آخرین مهلت ارائه و ثبت طرح در سایت خانه مستند برای سال ۹۹ خواهد بود و پس از آن تاریخ بعدی که در سال ۱۴۰۰ خواهد بود، اطلاع رسانی می‌شود.