اعلام تعداد تماشاگران نمایش «شب/ خارجی/ یرما»

نمایش «شب/خارجی/یرما در شرایط اپیدمی کرونا تاکنون میزبان بیش از ۷۰۰ تماشاگر بوده است.به گزارش روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی پس از بازگشایی مجدد تالار مولوی با نمایش «شب/خارجی/یرما» به کارگردانی نسیم ادبی و ندا شاهرخی، این نمایش تاکنون و پس از پشت سر گذاشتن هفته دوم اجرای خود با استقبال علاقه‌مندان مواجه شده است. […]

نمایش «شب/خارجی/یرما در شرایط اپیدمی کرونا تاکنون میزبان بیش از ۷۰۰ تماشاگر بوده است.به گزارش روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی پس از بازگشایی مجدد تالار مولوی با نمایش «شب/خارجی/یرما» به کارگردانی نسیم ادبی و ندا شاهرخی، این نمایش تاکنون و پس از پشت سر گذاشتن هفته دوم اجرای خود با استقبال علاقه‌مندان مواجه شده است.

بر طبق این گزارش، علیرغم محدویت‌های ناشی از اپیدمی کرونا، نمایش شب/ خارجی/ یرما در طول دو هفته اول اجرای خود و با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، میزبان بیش از ۷۰۰ تماشاگر در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی بوده است.این نمایش در هفته جاری روزهای  پایانی خود را پشت‌سر می‌گذارد.نمایش «شب/خارجی/یرما» تا سیزدهم خرداد ماه  ساعت ۱۸ در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی به صحنه می‌رود و علاقه مندان می‌توانند جهت رزرو بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند. لازم به ذکر است که امکان خریداری بلیت به صورت حضوری به دلیل رعایت شرایط اپیدمی مقدور نیست.