اعلام جزئیات پروژه «هزارصدا» در گرگان/امیر عظیمی خواننده مهمان شد

مدیر و طراح پروژه موسیقایی «هزار صدا» از برگزاری این رویداد برای اولین بار در شهرستان‌ها با حضور تعدادی از هنرمندان برگزیده موسیقی کشورمان در شهر گرگان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، آرش نصیری مدیر و طراح پروژه موسیقایی «هزار صدا» توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته اولین ویژه […]

مدیر و طراح پروژه موسیقایی «هزار صدا» از برگزاری این رویداد برای اولین بار در شهرستان‌ها با حضور تعدادی از هنرمندان برگزیده موسیقی کشورمان در شهر گرگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، آرش نصیری مدیر و طراح پروژه موسیقایی «هزار صدا» توضیح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته اولین ویژه برنامه «هزار صدا» در شهرستان‌ها ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۴ خرداد با حضور تعدادی از هنرمندان مطرح کشورمان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهرستان گرگان برگزار می‌شود. در این برنامه استاد محمدعلی بهمنی به عنوان کارشناس ترانه و شعر، در کنار ۲ موزیسین مطرح فرشاد حسامی و شهاب رمضان آثار و اجراهای خوانندگان جوان استان گلستان را نقد و بررسی کرده، نفرات برگزیده را معرفی خواهند کرد. امیر عظیمی، خواننده خوش‌صدا و هنرمند که این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است نیز، خواننده مهمان این برنامه است و در ابتدا و انتهای برنامه آثاری را برای حضار اجرا خواهد کرد.

وی ادامه داد: این برنامه برای انتخاب بهترین‌های موسیقی در استان گلستان است و بنابر آنچه پیش از این اعلام شد، خوانندگان در آن آثاری را که مالکیت آن با خودشان است، به صورت زنده و یا روی آهنگ‌های تنطیم شده استودیویی اجرا خواهد کرد. همچنین هر خواننده می‌تواند در کنار اجرای یک اثر از خودش، اثری از خوانندگان مطرح را هم به عنوان نمونه و برای مردم و کارشناسان اجرا کند.

نصیری افزود: برنامه‌های هزارصدا در شهرستان‌ها در دو بخش موسیقی اصیل ایرانی و پاپ برگزار خواهند شد و در آنها محدودیت زبانی وجود نخواهد داشت و خوانندگان می‌توانند آثار خود را به زبان فارسی یا هر زبان و گویش رایج در منطقه خودشان اجرا کنند. بنا براین چارچوب برنامه‌های هزارصدای استان گلستان نیز در ۲ بخش موسیقی اصیل ایرانی و موسیقی پاپ برگزار خواهد شد که این اولین برنامه است و در بخش موسیقی پاپ در تالار زیبای فخرالدین اسعدگرگانی شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

این کارشناس و منتقد موسیقی با بیان اینکه برنامه‌های «هزارصدا» هر ماه برگزار خواهند شد و در پایان سال، برنامه نهایی برای انتخاب بهترین خواننده و گروه سال برگزار می‌شود، اظهار کرد: برنامه «هزار صدا» شهرستان گرگان با حمایت معنوی خانم کشمیری مدیراداره کل ارشاداسلامی استان گلستان و مدیریت اجرایی حسین رجا برگزار می‌شود. البته این برنامه بخش ویژه تجلیل از بزرگان موسیقی را هم دارد. به همین منظور روز بیست و سوم خرداد همزمان با سالروز تولد زنده یاد استاد بابک بیات، آهنگساز فیلم و خالق دهها اثر ماندگار در حوزه موسیقی پاپ است، برنامه‌های روز بیست و چهارم خرداد به این بزرگمرد موسیقی تقدیم می‌شود.