انتشار اولین تیزر «برزخ» در آستانه اجرای عمومی

تیزر نمایش «برزخ» به کارگردانی مسعود طیبی در آستانه اجرای عمومی این اثر نمایشی منتشر شد. به گزارش سینما خراسان، نمایش «برزخ» نوشته مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی مسعود طیبی اجرای عمومی خود را از اول بهمن در تماشاخانه دیوار چهارم آغاز می کند. تیزر این اثر نمایشی در آستانه اجرای عمومی نمایش منتشر می […]

تیزر نمایش «برزخ» به کارگردانی مسعود طیبی در آستانه اجرای عمومی این اثر نمایشی منتشر شد.

به گزارش سینما خراسان، نمایش «برزخ» نوشته مسعود هاشمی نژاد و کارگردانی مسعود طیبی اجرای عمومی خود را از اول بهمن در تماشاخانه دیوار چهارم آغاز می کند. تیزر این اثر نمایشی در آستانه اجرای عمومی نمایش منتشر می شود.

ایمان اشراقی، روشنک رضایی‌مهر و سارا والیانی بازیگران این اثر نمایشی هستند. داستان نمایش مربوط به جنگ و اتفاقی است که در یک شهر جنگ زده رخ می‌دهد و این اتفاق ناگوار موجب مشکلاتی برای افراد آن شهر می‌شود … .

عوامل این اثر نمایشی عبارتند از نویسنده: مسعود هاشمی نژاد، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: ایمان میرهاشمی، دستیار دوم کارگردان: کامران پارسا، منشی صحنه:بهناز نادری، مدیرصحنه: کیکاووس شکوهی، طراح صحنه: فاطمه صفیری، طراح نور: مرتضی حقیقت بیان، طراح گریم: بتسابه نعیمایی، طراح صدا و آهنگساز: سهراب کرم رودی.

این نمایش از اول بهمن ساعت ۲۱:۳۰ در تماشاخانه دیوار چهارم اجرای عمومی خود را آغاز می کند.