انتشار فراخوان «آرتونیست» با موضوع انتخابات آمریکا و کرونا

فراخوان دومین جشنواره کارتون «آرتونیست» با موضوع «انتخابات آمریکا و ترامپ» و «کرونا»، به دبیری داوود یاراحمدی منتشر شد. به گزارش سینما خراسان، دومین دوره جشنواره کارتون «آرتونیست» از آغاز فصل پاییز در دو بخش منتشر شد و علاقمندان تا پایان آذرماه فرصت دارند تا آثارشان را به آدرس اینستاگرام artoonist۲۰۲۰ ارسال کنند. بر این […]


فراخوان دومین جشنواره کارتون «آرتونیست» با موضوع «انتخابات آمریکا و ترامپ» و «کرونا»، به دبیری داوود یاراحمدی منتشر شد.

به گزارش سینما خراسان، دومین دوره جشنواره کارتون «آرتونیست» از آغاز فصل پاییز در دو بخش منتشر شد و علاقمندان تا پایان آذرماه فرصت دارند تا آثارشان را به آدرس اینستاگرام artoonist۲۰۲۰ ارسال کنند.

بر این اساس، فراخوان این جشنواره به شرح زیر است:

موضوعات جشنواره

۱_ ترامپ و انتخابات آمریکا»

۲_ کرونا

هرناندز گوئررو از هاوانا، میشل مورو گومز از مراکش و عماد سانونی از مراکش هیأت داوران دومین دوره این جشنواره به دبیری داوود یاراحمدی هستند.

همچنین، اولین دوره جشنواره فصلی «آرتونیست» با موضوع «کرونا» و «آزاد» در فصل تابستان برگزار شد که داوری آن برعهده آنجل بولیگان، جیتت کاستانا و لوک دچیمائکر از هنرمندان مطرح کاریکاتوریست جهان بود. در اولین جشنواره «آرتونیست»، سه نفر به عنوان منتخب و دو نفر دیگر به عنوان تقدیر معرفی شدند.

جشنواره فصلی کارتون «آرتونیست»، یک جشنواره مردمی است که با حضور کارتونیست های برگزیده و مطرحی از سراسر جهان شش ماه است که فعالیت خود را به دبیری داوود یاراحمدی به صورت جهانی آغاز کرده است.