برپایی نمایشگاه نقاشی «دیوان» در فرمانفرما

نمایشگاه نقاشی‌های آزاده اولیایی شاد با عنوان «دیوان» ۲۱ شهریورماه در گالری شماره ۲ فرمانفرما گشایش می‌یابد. به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه انفردی نقاشی‌های آزاده اولیایی شاد با عنوان «دیوان» از ۲۱ شهریور تا ۴ مهرماه در گالری شماره ۲ فرمانفرما به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه اعرابی ۲ برگزار می‌شود. در […]


نمایشگاه نقاشی‌های آزاده اولیایی شاد با عنوان «دیوان» ۲۱ شهریورماه در گالری شماره ۲ فرمانفرما گشایش می‌یابد.

به گزارش سینما خراسان، نمایشگاه انفردی نقاشی‌های آزاده اولیایی شاد با عنوان «دیوان» از ۲۱ شهریور تا ۴ مهرماه در گالری شماره ۲ فرمانفرما به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان خردمند شمالی، کوچه اعرابی ۲ برگزار می‌شود.

در استیتمنت نمایشگاه «دیوان» آمده است: «در فارسی دیوانه ریشه در دیو دارد، همچو دیو مجنون و به کنایه عاشق. در نقاشی‌های من نیز انسان همچون دیو سرشتی از پلیدی و همچون دیوانه عشقی به روشنی اهورایی دارند. او تجسم انسان معاصری است که میان گذشته، حال و آینده وامانده و خود زاده اتفاقی است که در بازی لکه رنگ‌ها و فرم‌ها شکل گرفته و در بی‌مکانی و بی‌زمانی فضای آبستره تصویر به دنبال کشف تازه ای از درون خویش است.»

امکان بازدید از این نمایشگاه همه روزه به غیر از دوشنبه‌ها از ساعت ۱۲ الی ۲۰ و روزهای جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ فراهم شده است.