برپایی نمایشگاه کارتون و کاریکاتور به مناسبت روز قدس

انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس به مناسب روز قدس نمایشگاه کارتون و کاریکاتور با ۷۱ اثر از ۲۵ کشور جهان در موزه هنرهای معاصر فلسطین برپا می کند. به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، به مناسبت روز جهانی قدس و هفتاد و یکمین […]


انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس به مناسب روز قدس نمایشگاه کارتون و کاریکاتور با ۷۱ اثر از ۲۵ کشور جهان در موزه هنرهای معاصر فلسطین برپا می کند.

به گزارش سینما خراسان به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، به مناسبت روز جهانی قدس و هفتاد و یکمین سالگرد اشغال فلسطین توسط رژیم منحوس صهیونیستی، این انجمن با مشارکت مؤسسه فرهنگی هنری صبا نمایشگاه کارتون و کاریکاتوری با حضور ۷q۱ اثر از هنرمندان کاریکاتوریست و کارتونیست مطرح ۲۵ کشور جهان چون برزیل، ایتالیا، مراکش، روسیه و… برگزار می‌کند.

این نمایشگاه با حضور محمد حبیبی مدیر انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، سید مسعود شجاعی طباطبایی کاریکاتوریست و مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری و هنرمندان جوان جبهه فرهنگی هنر انقلاب فردا ۸ خرداد ساعت ۱۶ در موزه هنرهای معاصر فلسطین افتتاح می‌شود.

بر این اساس، این نمایشگاه از تاریخ ۸ تا ۱۳ خردادماه همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۶ در محل موزه هنرهای معاصر فلسطین واقع در خیابان بزرگمهر، تقاطع خیابان برادران مظفر آماده بازدید است.