برگزاری کارگاه نقاشی و تصویرسازی رضوی ویژه کودکان و نوجوانان

یک کارگاه آموزشی نقاشی و تصویرسازی رضوی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) با همکاری یک موسسه قرآنی برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، هم زمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت رضا (ع)، مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) با همکاری موسسه فرهنگی […]


یک کارگاه آموزشی نقاشی و تصویرسازی رضوی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) با همکاری یک موسسه قرآنی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، هم زمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت رضا (ع)، مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) با همکاری موسسه فرهنگی و قرآنی شکوفه های انتظار و خادمین مقبره الشهدای تهرانسر، اقدام به برگزاری کارگاه یک روزه تصویرسازی رضوی با محوریت زندگانی امام هشتم (ع)، ویژه کودکان و نوجوانان نموده است.

این کارگاه با هدف معرفی و ترویج سیره رضوی و زندگی امام رضا (ع) به کودکان و نوجوانان در قالب مصورسازی قصه هایی از زندگی امام رئوف (ع) برگزار می شود. این در حالی است که میثم مرادی مسئول مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) برگزار کننده و سیده معصومه حسینی تصویرگر و مربی این کارگاه یک روزه آموزشی است.

علاقمندان برای شرکت در این ورک شاپ می توانند روز یکشنبه ۲۳ تیر از ساعت ۱۹ الی ۲۱ به آدرس تهرانسر، شهرک پاسداران، بوستان گلریز (شهدای گمنام) مراجعه کنند.

شرکت در این کارگاه رایگان بوده و وسایل مورد نیاز نیز به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت. همچنین در پایان کارگاه به آثار برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.