«بیتار» ساخته شد/ تولید یک ساز آموزشی

یک مجموعه موسیقایی در شهر شیراز اقدام به تولید یک ساز آموزشی با نام «بیتار» با هدف ارائه یک ابزار تربیتی نوازنده کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، مجموعه فرهنگی هنری «بتهوون» از مجموعه های موسیقایی فعال در شهر شیراز اقدام به تولید یک ساز آموزشی با نام «بیتار» با هدف ارائه یک […]


یک مجموعه موسیقایی در شهر شیراز اقدام به تولید یک ساز آموزشی با نام «بیتار» با هدف ارائه یک ابزار تربیتی نوازنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سینما خراسان، مجموعه فرهنگی هنری «بتهوون» از مجموعه های موسیقایی فعال در شهر شیراز اقدام به تولید یک ساز آموزشی با نام «بیتار» با هدف ارائه یک ابزار تربیتی نوازنده کرد.

در معرفی این ساز آمده است: «ساز سه تار از سازهای برجسته موسیقی ایران است که همواره مورد توجه هنرمندان و هنردوستان بوده است، مجموعه موسیقی بتهوون شیراز با سال ها تجربه در زمینه تهیه سازهای سنتی، اقدام به تولید سه تار «بیتار»، از سری سازهای هنرجویی کرده است.

از اهداف ساخت این وسیله آموزشی می توان به این نکته اشاره کرد که هنرجویان و اساتید سه تار زمان کمتری برای یافتن ساز خوب صرف کرده و هرچه زودتر و با خیالی آسوده نوازندگی را آغاز کنند، سه تار «بیتار» از چوب گردو و توت با کیفیتی بسیار بالا ساخته شده که به صورت بسته نوازندگی به هنرجویان ارائه می شود.»