جشنواره کودک امسال شادی را به تمام کودکان ایران زمین هدیه داد

اصفهان-شهردار کلانشهر اصفهان گفت: در سی وسومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان شادی و تداوم زندگی را به تمامی کودکان ایران تقدیم کردیم. به گزارش سینما خراسان، قدرت الله نوروزی شامگاه جمعه در پیامی به اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اظهار داشت: پیام سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان […]


اصفهان-شهردار کلانشهر اصفهان گفت: در سی وسومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان شادی و تداوم زندگی را به تمامی کودکان ایران تقدیم کردیم.

به گزارش سینما خراسان، قدرت الله نوروزی شامگاه جمعه در پیامی به اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان اظهار داشت: پیام سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در شرایط شیوع کرونا بر تداوم زندگی استوار بود.

وی افزود: پیام «زندگی جریان دارد» در این دوره جشنواره به همه این سرزمین از کودکان «بنت» در سیستان و بلوچستان تا دیگر نقاط کشور منتقل شد.

شهردار کلانشهر اصفهان به بازدید از کودکان بستری شده در بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین (ع) هم گریزی زد و افزود: از تمامی عوامل دست اندرکار جشنواره سی و سوم کودکان و نوجوانان سپاسگزارم که توانستند از بستر فضای مجازی پیام جشنواره را به تمام نقاط کشور برسانند.

وی به تخصیص ۵۰۰ میلیون تومان از هزینه سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان به کودکان مناطق کمتر برخوردار نیز اشاره‌ای کرد و گفت: خوشحالیم که توانستیم امکانات تحصیل در فضای مجازی را برای این کودکان فراهم کنیم و لبخند شادی را به این کودکان هدیه دهیم.

گفتنی است آئین اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در پردیس موسیقی، تئاتر باغ کتاب به صورت مجازی برگزار شد.