جلسه پیش‌ارائه پیچینگ «رویازی» برگزار شد

جلسه پیش‌ارائه پیچینگ «رویازی» برای طرح‌های ثبت‌نام شده برگزار شد. به گزارش سینما خراسان، طرح‌های ثبت‌نام شده در پیچینگ «رویازی» بعد از اتمام کارگاه‌های آموزشی و دوره منتورشیپ (مربی‌گری) پیچینگ، آمادگی لازم برای پیچ طرح‌های خود را کسب کردند و در جلسه پیش ارائه‌ پیچینگ شرکت کردند. در این جلسه که مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان […]


جلسه پیش‌ارائه پیچینگ «رویازی» برای طرح‌های ثبت‌نام شده برگزار شد.

به گزارش سینما خراسان، طرح‌های ثبت‌نام شده در پیچینگ «رویازی» بعد از اتمام کارگاه‌های آموزشی و دوره منتورشیپ (مربی‌گری) پیچینگ، آمادگی لازم برای پیچ طرح‌های خود را کسب کردند و در جلسه پیش ارائه‌ پیچینگ شرکت کردند.

در این جلسه که مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان میزبان آن بود، نمایندگانی از صنف‌های اسباب بازی، لوازم التحریر، vodها و دیگر اصناف مرتبط با محصولات انیمیشن حضور داشتند و با نقطه نظرات خود، تولیدکنندگان را در جهت ارائه بیشتر راهنمایی کردند.

عطا مهراد و سیاوش جمالی، استادان دوره‌های منتورشیپ (مربی گری) «رویازی» نیز در این جلسه در کنار نمایندگان اصناف حضور داشتند تا با بررسی ارائه‌ها و پرونده‌های ارائه شده توسط شرکت‌کنندگان، طرح‌های نهایی را برای حضور در پیچینگ «رویازی» انتخاب کنند.

رویداد «رویازی»، پیچینگ انیمیشن ایران، همزمان با جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ اسفند در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.