حراج آثار هنری برای کمک به سیل‌زدگان لرستان

خرم‌آباد- به منظور کمک به سیل‌زدگان، حراج آثار هنری با عنوان «سیل مهربانی» از سوی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری برگزار می‌شود. به گزارش سینما خراسان، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با اعلام فراخوان از تمام هنرمندان تجسمی کشور، اقدام به گردآوری و فروش آثار هنری به نفع آسیب دیدگان از سیل اخیر کرده است. […]


خرم‌آباد- به منظور کمک به سیل‌زدگان، حراج آثار هنری با عنوان «سیل مهربانی» از سوی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش سینما خراسان، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با اعلام فراخوان از تمام هنرمندان تجسمی کشور، اقدام به گردآوری و فروش آثار هنری به نفع آسیب دیدگان از سیل اخیر کرده است.

این فراخوان عمومی که «سیل مهربانی» نام دارد از ۱۸ فروردین ماه ۹۸ آغاز شده و نمایشگاه آن برای فروش آثار ۲۰ تا ۲۵ فروردین ۹۸ همزمان با «هفته هنر انقلاب اسلامی» در حوزه هنری برگزار می‌شود.

محمد امیدی پور رئیس حوزه هنری لرستان در این رابطه گفت: انجام اینگونه فعالیت‌ها و همراهی و همدلی هنرمندان با سیل زدگان علاوه بر عوائد مادی، تأثیرات روانی ویژه ای برای هم استانی‌های سیل زده به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: خانواده‌های آسیب دیده باید بدانند تمامی اقشار جامعه از جمله هنرمندان به آنها می‌اندیشند و اجازه نمی‌دهند سیل فراموشی و بی تفاوتی قلب مجروح این عزیزان را بیش از این به درد آورد.

بر اساس این گزارش، حوزه هنری لرستان برنامه‌های فرهنگی دیگری برای گردآوری کمک‌های مردمی از طریق فعالیت‌های فرهنگی در حال انجام دارد که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.